Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terug van bloei naar Groei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Terug van bloei naar Groei

    Korting op 420shop
    Kan je als planten iets minder dan 1 week in bloei staat terug in de groei zetten als je denk dat de planten toch niet echt omhoog groeien .

    #2
    je planten groeien sowiso ongeveer 1/3 van je lengte van de plant nog door in de bloei fase , maar als je ze terug wilt zetten in groei dat lijkt mij niet zo verstandig omdat je het ritme van de cyclus verstoort en daarom gaat zij/hij enorm van lopen stressen, mijn punt is dus ik raad het je niet aan

    Comment


      #3
      ik zou het ook niet doen,de plant kan onder de zware stress beginnen te regenereren!

      dat houdt in dat je plant door de zware stress hermafrodiet kan worden(2slachtig),en als dat zo is dan zit je met zaad ipv weed...

      laat ze gewoon verder bloeien,een plant moet niet groot zijn om veel op te brengen.
      de toppen moeten compact zijn en probeer je internode's zo dicht mogelijk op elkaar te laten groeien,des te groter wordt je hoofdtop...

      de internode's kort op elkaar houden doe je met je licht,des te dichter de lamp op je planten, des te korter de internode's worden.

      let wel op dat je je planten niet verbrand omdat de lamp te dicht tegen je planten hangt,je kan er ook een fan onder hangen dat de warme lucht toch al een beetje wordt weg geblazen!

      veel succes verder met je planten...

      grtzzz

      Comment


        #4
        De reden van je actie zou zijn omdat je denkt dat je niet genoeg opbrengst gaat hebben. Ik zou zeggen idd niet de klok terug draaien. Een volgende keer gewoon even een boek bestuderen over de vegitative groeifase. Heb je veel planten in je kast moet je minder voorgroeien om je kast vol te krijgen met buds. Heb je minder planten laat je ze iets doorgroeien tot ze de kast ruimte goed benutten. Uiteindelijk een volle goed benutte kast met veel of weinig planten zal ongeveer de zelfde opbrengst leveren. Het wattage van de lamp zal bepalen hoeveel opbrengst je hebt.

        Comment


          #5
          nooit doen lol kan in de natuur toch ook niet ..
          in maak je maar geen zorgen over de grootte van een plant , tis niet omdat hij groot is dat je een goeie opbrengst hebt

          Comment

          Bezig...
          X