Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer gaat de bloei in

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer gaat de bloei in

    Korting op 420shop
    Is mijn eerste kweek in een kleerkast ,
    Gaat de bloei in vanaf men de lamp op 12/12 zet of vanaf je de eerste bloei verschijnselen ziet ?
    White Widow 8a9 weken bloei als ik begin te rekenen vanaf de lamp op 12/12 staat staan ze nu vrijdag 06/02/2009 , 5 weken in de bloei .
    Ik vind het op het moment nog kleine bloemtopjes of groeien deze ook zo snel als de plantjes ?
    de voeding die ik geef nu : booster : 0,5 ml / liter
    1compo : 4 ml / liter
    Pk 13-14 : 1,5 ml/ liter
    bloeistimulator : 1,5 ml / liter
    atazym : 2 ml / liter
    PH waarde 5.8 - 6.0
    Ec waarde 1.8
    enkele foto
    Attached Files

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door marc View Post
    Is mijn eerste kweek ,
    Gaat de bloei in vanaf men de lamp op 12/12 zet of vanaf je de eerste bloei verschijnselen ziet ?
    White Widow 8a9 weken bloei als ik begin te rekenen vanaf de lamp op 12/12 staat staan ze nu vrijdag 06/02/2009 , 5 weken in de bloei .
    Ik vind het op het moment nog kleine bloemtopjes of groeien deze ook zo snel als de plantjes ?
    de voeding die ik geef nu : booster : 0,5 ml / liter
    1compo : 4 ml / liter
    Pk 13-14 : 1,5 ml/ liter
    bloeistimulator : 1,5 ml / liter
    atazym : 2 ml / liter
    PH waarde 5.8 - 6.0
    Ec waarde 1.8
    enkele foto
    je bloei gaat in zodra je lampen op 12/12 zet

    maar damn gast die planten van jouw zien er zo zwaar gruwlijk uit
    zoo mooi compact en bossis dat gaan zeker monster buds worden
    keep it up

    btw je ec is iets te hoog
    probeer je ec pas op 1,8 te hebben aan het einde van de bloei
    als je ec te hoog is verbrande je wortels door een te hoge concentratie aan voeding

    Comment


      #3
      srry maar de bloei gaat in als je je eerste witte stampers ziet verschijnen,vanaf dat moment je 9 a 10 weken beginnen te tellen.

      Comment


        #4
        Ziet er echt zalig uit voor een eerste keer! zo,n mooie volle planten. Keep up the good work.
        Greetz

        Comment


          #5
          idd,ik begin ook pas te tellen vanaf ik de eerste bloeiverschijnselen zie...

          je planten zien er mooi uit marc,het is zoals darkiess zeg,mooi compact en lekker bossig!

          veel succes verder nog met je kweek,dat gaan een lekker opbrengertje worden

          grtzzz

          Comment


            #6
            meestal 1 week extra

            adverteren ze met 8/9 weken dan hou ik 9/10 aan en ga zo maar door

            bloeitijd is vanaf klok op 12/12



            greetz

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door alien View Post
              srry maar de bloei gaat in als je je eerste witte stampers ziet verschijnen,vanaf dat moment je 9 a 10 weken beginnen te tellen.
              ik neem aan dat we van dit antwoord uit kunnen gaan toch? nu is het me nog steeds niet helemaal duidelijk, hierboven staat nl weer wat anders

              groet

              Comment


                #8
                Wel even verhelderen: Als je de lampen op 12/12 zet ga je de plant activeren om te beginnen bloeien (deze activatie duurt 3 dagen eer dat hij het zelf door heeft). De plant gaat dan zich vollop voor bereiden om zaad te ontvangen van het mannetje. Het gaat dus zich uin lengte ontwikkelen zodat de stampertjes hoog genoeg staan dat wanneer er wind en mannelijk pollen voorbijvliegen deze eraan blijven plakken en zaad worden. Deze voorbereiding duurt een dikke week. vanaf dan krijg je eerste bloem (bud) ontwikkeling. De plant merkt als het goed is dat hij nog steeds niet zwanger is en gaat zich concentreren op meer bloem aanmaking om toch zwanger te geraken.

                Man of vrouw voortplanten willen we allemaal!!

                Mijn raad tot jouw zou zijn stop met weken tellen en zie hoe de plant zich ontwikkeld en waarom die zich zo ontwikkeld. Uiteindelijk doorloopt de plant een volledige levenscyclus en als deze op zijn einde komt ga je dat echt beginnen merken aan de bladeren aan de haren enz. Dus of het nu 10 weken is of 12 weken "who cares". De plant zal wel zeggen wanneer hij tot zijn spijt kinderloos sterft. Je moet een paar kweekjes gedaan hebben om nu het exacte timing moment te bepalen wanneer hij klaar is of welke fase hij ingaat.

                Comment

                Bezig...
                X