Help mijn filter is op de plantjes gevallen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nosleep
    Banned
    • Oct 2008
    • 26

    #1

    Help mijn filter is op de plantjes gevallen

    Korting op 420shop
    Wat kan ik doen om de half doorgeknakte stengels ev nog te redden. Ze zijn niet helemaal door mar wel een flinke knik gekregen. Sommige van mijn zijscheuten ben ik kwijt . Als iemand een tip heeft wat ik nu zo snel mogelijk kan doen om ze ev te redden... Dank bij voorbaat
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    kut effe een beetje tapen of een stok ernaast en etgeen wat afgescheurd is gewoon tegen elkaar aanduwen en tapen

    Comment

    • Nosleep
      Banned
      • Oct 2008
      • 26

      #3
      OK THX niks speciaals of extra van voeding ? gewoon verstevigen tapen en nog es lekker te drinken geven en bidden ..

      Comment

      • pele
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 235

        #4
        ge kunt eventueel wat wortelstimulator geven als dat tenminste al een tijdje geleden was
        Heb bij mijn eerste kweek iets gelijkaardigs voorgehad enzo kwam ik te weten dat "knakken en co "goed is voor meer opbrengst , "voor het pc tijdperk"
        Hopelijk loopt het voor jou ook goed af , grtz
        fijen zondag nog
        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
        smoking marihuana for sure !!!

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #5
          Gewoon rechtzetten, bamboe erlangs en laten groeien. Die trekken wel bij.

          Heb zelf 5 plantjes gekregen die zo erg geknakt waren dat je door de stam kon kijken, helemaal open gespleten. Die zijn ondertussen weer dichtgegroeid.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • Nosleep
            Banned
            • Oct 2008
            • 26

            #6
            Wortel stimulator gebruik ik al van na week één niet meer zo kan je meer nuttige zaken mee geven in je voeding. Maar alvast bedankt voor de tips, ik zette er steuntjes aan en heb daar waar zichtbare beschadiging was toch maar preventief afgetaped , zoals Alien zei. Anders heb je daar een punt waar de opgenomen voeding zou kunnen er uit dampen of zweten en zo wat er boven zit een tekort krijgt, .. vermoed ik .

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Hoi no-sleep hopelijk komen die terug goed hè maat!
              Mag hier een slotje op?
              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • Saint
                Retired
                • Feb 2009
                • 106

                #8
                Inderdaad gewoon spalken en tapen. Net zoals je zou doen met een gebroken been. zolang het been niet af is zal het zich terug herstellen. Eventueel toevoeging van gezonde enzymmen kan ook wel helpen. Ik zelf heb het vroeger ook voorgehad met het nogal wild opzij duwen. Na de oogst zal je zien dat de wonde een mooi stevig sterk stuk hout geworden is.

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  Ik zou deze niet sluiten westport , er zullen vast en zeker nog eens zulke voorvallen zijn.

                  Grtz

                  Comment

                  • pele
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 235

                    #10
                    awel ge slaat de nagel op de kop
                    een dag of 3 terug bij het herschikken van de kast te lomp geweest
                    en van de enige santa maria in bloei hoorde ik opeesn" kraak "
                    De eerste zorgen toegediend zoals hierboven beschreven maar alle hulp kwam te laat ,
                    Direkt werd duidelik dat die blaadjes niet meer rechtop zouden komen
                    Dan maar met goeie schaar dat stuk afgesneden goed voor 1/4 van de plant , ze was 30 dagen in bloei dus tzijn al echte topjes ,
                    Heb al laattijdig gediefd op mijn planten met goeie gevolgen , vraag me nu af of dit ook een beetje zo'n effect zou kunnen hebben ( dat de energie naar de overgebleven toppen gaan , de wortlels zijn er tenslottte nog ? NOg iemand voorgehad zo laat in de bloei ?
                    grtz
                    always Pele
                    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                    smoking marihuana for sure !!!

                    Comment

                    • mistie
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Mar 2009
                      • 38

                      #11
                      oei das wel kut , als ze nog in de groei staaan kan het nog wel meevallen ..

                      Comment

                      Bezig...