Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    batmix

    Korting op 420shop
    Ik vroeg mij af als jullie met de batmix kweken welke grond gebruik je in de eerste 2 weken? aangezien je de jonge plantjes daar niet direct mag inzetten wegens overvoeding . mijn zaadjes zijn nu bijna ontkiemt op watte. Wat raden jullie aan als volgende stap? gewoon wat in de tuin delven naar aarde ofzo?

    #2
    Je hebt er 'zaai en stekgrond' voor, die kun je ook in complete zakken kopen.

    Het is gewoon belangrijk dat je grond hebt waar weinig grondstoffen inzitten.. je kunt dus ook grond van een vorige kweek ofzo gebruiken.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      behalve weinig grondstoffen vind ik het ook wel safer als ge idd zaai en stekgrond neemt
      , ander grond kan nogal eens hardere stukjes bevatten die je kiempje beletten van boven te komen , de hele sterke vinden wel een weg errond
      De batmix ook ooit geprobeerd en nooit zoveel beesten gehad als toen , ik veronderstel die vleermuizenpoep ?
      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
      smoking marihuana for sure !!!

      Comment


        #4
        als ik batmix gebruik,dan zorg ik ervoor dat alle grote stukken weg zijn!

        wel wat werk om alles fijn te maken,maar dat heb ik er wel voor over...

        ik zou ook voor zaai en stekkengrond gaan!

        grtzzz

        Comment


          #5
          Ok ik ga er nu halen !bedankt! grtss

          Comment


            #6
            ik zet mijn stekken direct in batmix , nog nooit problemen mee gehad, en ik begin te voeden na 5 -8 dagen met een ec van 1,2 en oplopend tot 2,4

            Comment

            Bezig...
            X