ik had een vraagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • theballie
    Retired
    • Dec 2008
    • 17

    #1

    ik had een vraagje

    Korting op 420shop
    hallo mensen
    mischien is het dom maar,
    kun je een 150 watt lamp
    in een set van 600 watt draaien
    of vliegen dan de stoppen door
    ik kweek nu met spaarlampen gaat goed maar nog
    nie goed genoeg
    alle hulp is welkom b.v.d
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #2
    ik raad het je niet aan want de voorschakel aparaat geeft stroom voor 600 watt en dan kan je 150 watter niet aan

    Comment

    • PITcrew
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 378

      #3
      gewoon een 600watter lamp kopen . is het veiligst zie dat uw huis in brand vliegt; ge gaat mogen betalen als ze der achter komen dat ge dan kweekte

      een kleine 30€ en ge hebt een lamp

      Greetz
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment

      • Saint
        Retired
        • Feb 2009
        • 106

        #4
        Minimum watt

        Het lijkt me inderdaad niet zo verstandig. Studies hebben aangetoont dat een plant ook een minimum van 250 watt nodig heeft om te kunnen groeien. Vandaar dat de meeste lichten die men kan kopen in een growshop ook beginnen vanaf een 250 watt. Tenzij we over juist geknipte steks spreken, maar dat is een totaal ander topic. In jouw geval zou ik ofwel informeren naar een systeem van 250 watt en toebehoren. Die 100w extra zal de kost niet maken. Wees inderdaad zo veilig mogelijk een brandje is snel gebeurd en kost een hoop geld, veel meer als die extra 100w.

        Comment

        • theballie
          Retired
          • Dec 2008
          • 17

          #5
          bedankt voor de reacties ik ga nu kijken naar een 250 watt
          wat mag zo iets kosten kompleet (ik heb geen idee)
          en waar
          al vast bedankt

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #6
            ik dacht iets rond de 40 a 45euro met vsa en kap bij...

            moet je eens op www.growshopalien.com kijken!

            grtzz

            Comment

            • theballie
              Retired
              • Dec 2008
              • 17

              #7
              hallo
              en dat is genoeg voor 4 planten,
              in een kast 60 breed 45 diep 150 hoog????
              ik zit nu in de 4 de week bloei met spaar lampen
              meer de toppen zijn nog niet bepaald groot
              dit is mijn eerste keer dus weet nog nie alles
              je moet de systemen nog wel zelf aansluiten is dat moeilijk??
              b.v.d.

              Comment

              • theballie
                Retired
                • Dec 2008
                • 17

                #8
                bij desjop 250 watt set compleet 65 euro duur of nie

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #9
                  nee hoor is niet duur ik heb hem zelf ook

                  Comment

                  • Saint
                    Retired
                    • Feb 2009
                    • 106

                    #10
                    De aansluitng is niet zo moeilijk toch is er wel enige aandacht nodig dat je de juiste draden met de juiste in en uitgang verbindt. Normaal gezien staat op de vsa welke draad naar het stopcontact moet en welke draad naar de lampensocket moet. Ik zou voorstellen vraag het even aan de uitbater die zal blij genoeg zijn je te helpen.

                    Comment

                    • theballie
                      Retired
                      • Dec 2008
                      • 17

                      #11
                      nou besteld 250 watt philips Son-t-plus bloeilamp
                      dat vinden de dames wel fijn dacht ik
                      zouden 2x pc vans genoeg zijn om de warmte af te voeren
                      o ja wie is de uitbater???
                      bedankt voor de reaties ik ga proberen mijn kast te sjowen
                      moet nog een album aanmaken
                      grtsss

                      Comment

                      • Saint
                        Retired
                        • Feb 2009
                        • 106

                        #12
                        Hoe kan ik nu elke uitbater van elke shop in heel nederland kennen? Gewoon man ! Een shop uitbater wilt verkopen, dat is gewoon commercieele sociologie.

                        Comment

                        Bezig...