Hallo, verwijder maar, ben al geholpen
Filter vraag
Collapse
X
-
Re: Filter vraag
ik vermoed dat het om een grote hoeveelheid gaat? ....
als dat zo is, is het verboden hier op JD..Comment
-
Re: Filter vraag
Of een inline filter.
Het is wel wat groot voor JD denk ik.
Je valt gewoon onder broodkwekers met zo'n opstelling, hoezeer je het ook ontkent zal geen rechter je geloven.
Daar is een lijstje voor, en je voldoet aan alle punten voor professioneel kweker.Comment
-
Re: Filter vraag
Amaai je stelt een domme vraag.
Hoe kunnen in godsnaam de mensen hierop antwoorden als je niet de maten van je kweekhok opgeeft. Bovendien staat al de info hier op het forum om je afzuig te berekenen.
En persoonlijk denk ik ook dat het je bedoeling is om niet te kweken voor het plezier maar voor verkoop
5 * 600 watt dat zijn een pak planten in je kweekruimte. En dit voor persoonlijk gebruik
Comment






Comment