Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Train Wreck Probleempje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Train Wreck Probleempje!!

    Korting op 420shop
    dag iedereen, mijn volgende probleem is dus ,kheb dus 5 plantjes staan van train wreck met de volledige starterbox van HESI en dus ook het kweekschema. Nu op dit kweekschema staat er 2 weken groei en 8 weken bloei. Mijn groei periode is al over en de plantjes zijn zo 10 cm groot en heb ze dus in bloei gezet. Maar is dit wel goed? Khoop dat alles toch nog in orde komt!

    mvg Lacoste_18

    #2
    ik zou mij niet aanhet schema houden in de groei mss wel in de bloei; voor de voeding en de supplementen te geven.

    maar de groei moogt ge zelf kiezen hoelang dat ge ze wilt laten groeien .

    de mijne zijn nu al 5 weken aan het voorgroeien dus.

    het is tezien hoe groot ze mogen worden van u .


    Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic

    Comment


      #3
      idd,ik kijk ook niet naar het dagen groei en bloei!

      als ik een schema volg dan houdt ik alleen de voedingswaardes aan van de bloei!

      nu zijn ze 10cm zeg je,als je dan al laat bloeien kan het zijn dat ze maar maximum 30 a 40cm gaan worden...

      kijk hoeveel hoogte je hebt en hou er rekening mee dat een plant in de bloei nog tot een 3weken kan verder groeien en dan gaat hij zich op de bloei richten!

      grtzzz

      Comment


        #4
        ahnja ok , alvast bedankt.
        al heb ik wel nog een vraagje, zal de opbrengts dan ook minder zijn en zal de kwaliteit hetzelfde zijn?

        mvg lacoste_18

        Comment


          #5
          je opbrengst zal wel watt minder zijn,dat hangt ervanaf hoe je plantjes het doen...

          de kwaliteit zal niets schelen!

          grtzzz

          Comment


            #6
            Je moet naar je plant kijken en niet zozeer naar het schema. De toevoeging van de voeding blijft in de groeiperiode groetendeels stabiel zonder extra toevoegingen. De groeifase van de plant kan grofweg in 4 fase onderscheiden worden.

            Fase 1: zaadontkieming.
            Fase 2: Kiembladeren + eerste echte stejes bladeren. Deze gaan van 1 vingere bladeren tot bladeren met 3 vingers. Het lijkt op een stekje
            Fase 3: juvenile (net niet volwassen) fase, hier ontwikkeld de plant bladeren met 5 tot 7 vingers en lijkt net iets groter dan een stekje.
            Fase 4: Preflower (voorbloei) Fase. De plant bereikt zijn volwassenheid in de groei fase en begint tekenen te ontwikkelen op de 3de of 4de internode van zijn geslacht. Dat is wat we dan voorbloei noemen. Deze laatste fase is eveneens ook de eindfase van de plant, echter men kan hem zolang als men wil in deze fase houden. De plant zal langzaam verder blijven groeien. Deze methode is ideaal voor moederplant selectie.

            Comment

            Bezig...
            X