Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgroeien; Hoeveel watt?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorgroeien; Hoeveel watt?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik gebruik een Propagator in een appart hokje dat ik alleen gebruik om in voor te groeien , maar als ik hier meer dan twee weken onder groei ontwikkelen de plantjes bijna geen zijtakken en ben ik verplicht om ze in het bloeihok te zetten, nog voor ze de gewenste structuur bereikt hadden.

    Dus dacht ik om er een zwaardere lamp in te hangen, ik heb nog 1 van 400watt die ik nergens voor gebruik, maar ik ben een beetje bang dat ze misschien te veel hitte zou geven.

    Welke lamp raden jullie aan, een 200watt is misschien beter dan een Propagator?
    Last edited by DaZeD; 11 February 2009, 17:07.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Voorgroeien kan je perfect onder een 400watter hoor.

    grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Dat zou voor mij het gemakkelijkste zijn, ik heb er nog 1 opzij liggen, maar is een 200 watt ook goed genoeg voor een mooie structuur te vormen, of is een 400 noodzakelijk?
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Ja tuurlijk een 200watt is ook voldoende hoor, in mijn vorige kweek gebruikte ik nog veel minder aan wattage in de voorgroei, en had aan sommige bladeren 14 vingers.

        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...687/page3.html

        Grtz
        Last edited by westport; 11 February 2009, 23:36.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Bedankt!
          Bij mij onder de Propagator vormen ze geen zijtakken, dus ik denk dat het aan de watts lag, maar bij u lukt het belijkbaar wel, ik ga eens een 200watt hangen in de plaats!
          Thx!
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment

          Bezig...
          X