Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar lampen kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waar lampen kopen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben er uit welke lampen ik ga nemen.
    Hpi 400w voor de groei
    hps 400w voor de bloei

    Alleen mijn vraag, kan je die lampen ook gewoon in de winkel kopen?

    Greetzz

    #2
    Re: Waar lampen kopen

    Gewoon bij de growshop dus. Bestel er online ofzo en neem ergens met gratis verzendkosten vanaf zoveel euro. Bij DHS bvb, goeie service, snel geleverd. Koop er van eerste keer reserve bij, je weet maar nooit... En dan zit je aan genoeg euro voor gratis verzendkosten.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Waar lampen kopen

      Heb je naar die Philips Green power gekeken ? die is ook voor groei...
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4
        Re: Waar lampen kopen

        Ik wil ze liever niet online bestellen, er zijn toch wel winkels die die lampen verkopen?
        alleen welke, of zijn die er helemaal niet?

        Comment


          #5
          Re: Waar lampen kopen

          een growshop
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: Waar lampen kopen

            Heb je voorbeelden waar ze zitten?

            Comment


              #7
              Re: Waar lampen kopen

              google
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #8
                Re: Waar lampen kopen

                Online = veiligst imo.

                Als je Belg bent toch.

                Comment


                  #9
                  Re: Waar lampen kopen

                  Als minderjarige kun je ook gewoon een growshop in

                  Hoe vind je een growshop? Zoek op google "growshop jou plaatsnaam" of anders "growshop ​jou provincie".

                  Comment


                    #10
                    Re: Waar lampen kopen

                    eugrowshop.eu is wat betreft sets de goedkoopste...

                    Comment


                      #11
                      Re: Waar lampen kopen

                      Bij eugrowshop.eu bestel ik nooit meer wat. Het duurt een eeuwigheid voordat ze gaan leveren. Vervolgens flikkeren de boel in een doos en dan komt het uiteraard beschadigt aan. Als je de spullen al krijgt, want een deel leverde ze bij mij gewoon niet uit. Wel restitutie, maar als je weken zit te wachten en ze cancelen dan ineens alsnog een deel van de order dan kun je dat weer ergens anders gaan bestellen. Nog weer langer wachten. Plus dubbel bezorgkosten.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Waar lampen kopen

                        Dus als we dit zo eens bekijken zijn dit soort lampen enkel bij een growshop te koop,ik ben dan toch benieuwd waar al die sier/groente en fruit kwekers/telers die van die grote kassen hebben die zij verlichten met dat soort lampen ze dan vandaan halen!?,zou dat ook in een growshop zijn?,of rechtstreeks bij de leverancier zoals philips of sylvania beide geproduceerd in belgie.Spelen die dan in principe ook gewoon growshopje?.

                        Comment


                          #13
                          Re: Waar lampen kopen

                          Bij de groothandel. Als je een uittreksel van de kvk hebt van je tuinbouw bedrijf kun je daar ook terecht.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: Waar lampen kopen

                            Wel grappig van crazyterror stelt eerst vraag over hoeveel planten per lamp in ander topic.
                            Krijg raad van mensen met veel geduld en erna zegt hij opgelost na zoveel antwoorden. Heb dan ook tenminste de correctheid om dan na de hulp je oplossing te plaatsen die in jouw ogen goed is en de topic af te sluiten

                            Dan nieuwe topic waar ik ze moet kopen.
                            Zuchtttt niemand die weet van welke streek je bent is en je verwacht een antwoord waar ik ze moet kopen

                            Al de growschop die er bestaan staan in het forum, mocht zelf het forum niet bestaan dan is er nog google Eerlijk gezegd ik snap dit niet ben je nu echt zo lui om uurtje opzoekingswerk te doen waar er een schop is in je streek.

                            Zal wel aan mijn ouderdom liggen 56 jaar maar ik heb de indruk al die domme vragen die op het forum gesteld worden 80% ervan heb je al een antwoord als je beetje surft op het forum. Nu tegenwoordig stellen ze een vraag en verwachten na 5 min de oplossing .

                            Lees eens de regels en als je een probleem hebt stel je vraag op een correcte wijze met de info die nodig is kweekruimte, voeding, foto,enz....
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                            Comment


                              #15
                              Re: Waar lampen kopen

                              Je hebt gelijk odysee, ik ben er ook deels schuldig aan maar de Jonkies van tegenwoordig zijn door het hele smartphone gebeuren niet meer gewend dat ze soms wat moeten werken en opzoeken..als je ten allen tijde alle info van de hele wereld in je zak hebt ben je op den duur niet meer gewend van te moeten wachten

                              Comment

                              Bezig...
                              X