Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slechte wiet uit oogst?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

slechte wiet uit oogst?

Korting op 420shop
    Mijn oogst smaakt niet naar wiet, je voelt er niks van en je krijgt er na een ganse dag koppijn van, hij ruikt wel naar wiet, ook is hij redelijk fluffy, er zit geen vastheid aan.... ik heb tenminste één week geflusht op het einde...

Wat is de oorzaak hiervan? Teveel getopt? ik heb 3-4 keer getopt... ? Soms enkele minuten licht gezien?

drie problemen:
    *smaak
    *te weinig THC
    *te fluffy

zaad: bubble gum
    voeding: plagron terra
    bodem: plagron bat mix

godverdomme hééé
    Last edited by Manzo; 28 May 2014, 19:26.

Re: slechte wiet uit oogst?

Fluffy, te weinig licht of te heet.
    Smaak, te weinig gespoeld, zitten nog zware metalen in dus hoofdpijn?

Comment

Hmmmz is nooit boven de 30 graden gegaan, en is 600 watt ...
      en tenminste 7 dagen gespoeld...

grmbl

Comment

Hoe lang is het geleden dat hij ge oogst is ?
        Met andere woorden hoe oud is je wiet?
        God was never on your side..

Comment

Heb je nog foto's van je planten, met name in de bloei?

En hoe heb je je oogst gedroogd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Hoe lang is het geleden dat hij ge oogst is ?
            Met andere woorden hoe oud is je wiet?
            twee/drie weken geleden geoogst.... hij ruikt ook niet écht 100% naar de wiet die je in de shop koopt, eerder hooi dat naar wiet ruikt ... er zitten échter wel kleverige kristallen op ....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
            Heb je nog foto's van je planten, met name in de bloei?

En hoe heb je je oogst gedroogd?
            Foto's zal ik eens kijken ... ik heb gedroogd in een doos aangesloten op mijn hoofdtent, passieve luchtpassage dus ... redelijk droog ... nu is hij 50% LV droog en breken de takjes ....
            moet hij misschien nog "curen"?

van alle issues is deze toch wel de hééél ergste die ik heb gehad ... streep door de rekening? ik loop er echt slecht van :'(

ik heb wel geoogst in drie weken, de wiet waarover het gaat is van twee weken geleden en zat in het midden ... (heb 1 week geoogst in het begin, dan de week erna, en vorige week laatste deel-oogst)
            Last edited by Manzo; 28 May 2014, 20:29.

Comment

Ik denk dat de luchtstroom te hard was, dat laat je wiet echt naar chlorofyl/hooi ruiken en smaken.

Comment

moet hij misschien nog "curen"? Ja.

hooigeur gaat weg als echt goed gedroogd en goed gecured is.

Comment

i_love_monty_heart_custom_personalized_tshirt-p235209647559687142qm0a_400.jpgdyn009_original_496_336_pjpeg_3393_fefe8acf3ed74e7b32f8c7d832a287c2.2.jpg

Comment

En wat is het "effect" van toprot? één top is wel beginnen een compleet droog blad krijgen maar dat was helemaal op het einde, heb die top weggegooid ... maar dat was niet de wiet die is opgerookt...

Comment

Met curen wordt de smaak weer beter, stukken beter.
                      En de werking ook, je geeft zelf al aan dat ze nog erg plakkerig aanvoelt.
                      Dus ook nog niet droog genoeg

Comment

Hoe lang hebben ze op 12/12 gestaan, heb je niet te vroeg geoogst ? Da's meestal de reden van weinig effect.
                        Een paar foto's van de laatste week bloei zou veel duidelijk maken.
                        Het was zeker bubblegum, geen kans dat je per ongeluk hennep hebt gezaaid ?

Van curen wordt de smaak absoluut beter. De werking wordt wel iets beter met curen, maar je gaat niet van 0 effect naar 'Nice!'.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

meer dan de helft van de haartjes was bruin maar door de microscoop leken alle druppels eigenlijk nog wit ... zeker niet amber ... (maar moest ik dan wachten tot alle draden bruin waren en dan pas de druppels amber werden? ik heb eigenlijk nooit écht zoeits gezien: http://boards.cannabis.com/attachmen...2img_30491.jpg de druppels waren nog steeds wit ... niet meer helder, maar wit ... misschien dat exact één druppeltje van alles wat ik had gezien ietwat bruin was?

maar waar komt die hoofdpijn dan vandaan? maar ik vind het moeilijk "mikken" mbt tot wanneer ze amber gaan worden, want je moet nog een week flushen bij rekenen ...
                          even in logboek kijken:
                          15/02: gezaaid / begin kiem
                          16/03 overschakelen naar 12/12 (dus één maand 18/24)
                          oogst 12/05
                          dus nu 16 dagen gedroogd en ze hebben op 12/12 gestaan: 2 maand ....

er is wel wat effect hé, maar niet veel ... je ziet ook de thc kristallen maar niet dik ...

het was zeker bubble gum, gekregen in urban garden shop ...

ik zal morgen enkele foto's posten van de gedroogde wiet anders .???
                          dit is de enige helaas lage res foto die ik heb (28/04):

tn_IMG_1054.JPG

de laatste 30% die ik heb geoogst, ligt nu nog te drogen ... daarvan was 80 % vd draadjes bruin... nog niet gerookt ... maar waar die hoofdpijn dan? teveel blaadjes in de wiet?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                          moet hij misschien nog "curen"? Ja.

hooigeur gaat weg als echt goed gedroogd en goed gecured is.
                          ok, ik kon idd echt wel tocht voelen toen het droogde ... zal hier aan werken ... hij ruikt idd steeds meer naar "wiet"

Comment

Dus als ik het goed begrijp ben je een week na deze foto gaan knippen?
                            Dan ben je minimaal2weken te vroeg gaan knippen

Comment

Het gaat niet om de haren....
                              De trichomen...

Suc6

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                              X