Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Skunk Autoflower wordt heel lang!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lemon Skunk Autoflower wordt heel lang!

Korting op 420shop
    Hallo,
    Zoals mijn titel al zegt, wordt mijn Lemon Skunk heel erg lang naar mijn gevoel. Ook de kop gaat soms hangen zoals op de foto.
    Ik ben geen ervaren kweker, want dit is mijn eerste poging.
    Maar dus heb ik Lemon Skunk Autoflower besteld 2 weken geleden. Ontkieming ging goed en heb hem na 3 dagen al kunnen planten. Mijn idee was om hem buiten in de tuin te plaatsen, maar het weer was niet al te best, dus heb ik hem eerst laten groeien in een plastic bekertje met wat potgrond van Pokon(het is geen universele, maar hij begon wel te groeien dus het lijkt me goed).
    Maar nu blijft hij maar constant groeien en wil nog wel eens omvallen. Dit los ik dan op met een saté prikkertje ernaast waar hij op kan leunen.
    Ik maak gebruik van een simpele gloeilamp, geen idee hoeveel Watt. Temperatuur schommelt boven en onder de 20 graden en 's nachts doe ik de lamp uit i.v.m. mijn nachtrust .
    Graag tips en info

hier een foto
    foto.jpg

Re: Lemon Skunk Autoflower wordt heel lang!

Zet maar snel buiten dan. Hij is aan het strekken omdat het plantje licht zoekt. Een gloeilamp gaat niet helpen (verkeerde spectrum licht). Lees vooral verslagen van andere door, daar leer je het meest van.

Comment

licht tekort. is aan het strekken om bij het licht te komen. buiten zetten, overpotten en ingraven tot net onder de bladjes.

mvg

Comment

cannabis spagettius sativa.

Een gloeilamp heeft het ideale spectrum maar levert maar 3 lumen/wat. om dus de benodigde 40000 lumen/m2 te krijgen is het fysiek niet mogelijk om onder een gloeilamp te kweken, dat past gewoon niet op 1 m2. los daarvan zou het een erg dure grap zijn kwa stroom.

Onder de gloeilamp van onze lieve heer zetten.

Comment

Bezig...
        X