Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel rootsimulater en wanneer de rest van de voeding ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel rootsimulater en wanneer de rest van de voeding ?

    Korting op 420shop
    Hey

    Ik heb net een paar plantjes gezet voor de eerste keer. ze staan in de slaapkamer achter het raam waar heel de dag de zon op schijnt. ik heb zaadjes van KERA - White thunder. een beginnersplant volgens de site die nog tegen foutjes kan, maar ik wil toch het best mogelijk doen.

    Ik heb een voeding starterspakket van HY-PRO op Terra. en ik had al begrepen dat Terra voor aarde was. Ik heb me zaadjes laten ontkiemen in watjes en daarna geplant in aarde ze zijn al wel wat gegroeid.

    maar nu was mijn vraag vanaf wanneer mag ik de Rootsimulater geven en hoeveel moet ik mixen met water voor 1 Plantje ?
    Vanaf wanneer mag ik de Spraymix gebruiken en hoeveel moet ik daarvan gebruiken voor 1 plantje?
    Mag ik de Terra Fles ook al gelijk van het begin een beetje mixen met het water... en moet je het allemaal apart mixen of kan het zeg maar in 1 bak met water... ?


    Hoop dat jullie me het een beetje duidelijker kunnen uitleggen dan wat ik op internet vind gewoon in mensen taal zeg maar :p

    Groetjesss xx BlessTheHerbss
    #Jonkotime!!

    #2
    Re: Hoeveel rootsimulater en wanneer de rest van de voeding ?

    Hy-Pro Terra Kweekschema.jpg

    That's it.
    Read the manual.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X