Weet iemand wat dit verschijnsel is?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jelly
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2014
    • 70

    #1

    Weet iemand wat dit verschijnsel is?

    Korting op 420shop
    Beste mede growers,

    3 van mijn 5 buiten planten hebben misvormde nieuwe bladeren.
    Ze zijn uit stek opgekweekt kan dit een genetische afwijking zijn? Of hebbeb insecten dit gedaan maar daar lijkt niet op.



    Ik weet dat ik dit in de verkeerde groep zet. Ik kan via mijn Tapatalk niet in de map 'vragen over buitenkweken' komen.
    Geen idee waar het aan ligt.

    Gtrzz
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Weet iemand wat dit verschijnsel is?

    Het is geen genetische afwijking anders zag je dat meteen aan het begin van de groei van het plantje.

    Het is waarschijnlijk wel vraat van een insect of slak.
    Ik kan je niet precies zeggen welke maar er zijn vast wel mensen hier die dat wel kunnen

    Comment

    • jelly
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2014
      • 70

      #3
      Re: Weet iemand wat dit verschijnsel is?

      Tja dat dacht ik ook al. Het zit op meerdere plekken in de planten.

      Ik heb wel luizen er ingehad. Dat was weer 1 week geleden.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Weet iemand wat dit verschijnsel is?

        Dat was ook hele kleine schade in het begin. Minihapjes van het hele jonge verse blad.
        Blaadjes groeien groter en zo wordt de schade steeds meer zichtbaar.
        Logisch.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...