Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten en dezelfde dag weer in vegetatieve fase

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

oogsten en dezelfde dag weer in vegetatieve fase

Korting op 420shop
    Hey collega’s

Ik heb iets gevonden dat ons kwekers geld, tijd, en rugpijn kan besparen wie wil dat nou niet ?
    Mijn compagnon kwam ongeveer 2 weken geleden opeens met de rootcrusher aanzetten een of ander nieuw apparaat, hij beweerde dat het goed werkte en zei vriend laten wij dit een keer proberen, het gaat ons veel tijd besparen. ik keek erna en zag een beton mixer met een of andere omgekeerde blender die alle wortel als het waren vermaalt en de aarde weer luchtig maakt. we kregen ook een zak erbij met een soort van aarde met levende organisme die je door je aarde mee moet mengen, voor een boost van je aarde. handig als je meerdere potten heb staan en je aarde meerdere keren wil hergebruiken, we zijn meestal na de oogst wel meer dan een werk dag kwijt met het omwoelen van de potten met aarde. de kleintjes zitten er meestal na een dag of twee na oogst pas weer in, maar met dit apparaat waren wij binnen 6 uur klaar met alles, mits we de filters, bulben enz niet hoeven te vervangen natuurlijk. we hebben in dat hok 463 11 liter potten staan en terwijl de handel geknipt werd zorgden wij ervoor dat het hok dezelfde dag weer in vegetatieve fase was heb het nog nooit zo snel meegemaakt.

Dus aanrader jongens

Grtz

Re: oogsten en dezelfde dag weer in vegetatieve fase

Hmmz..

Als je aarde biologisch wil hergebruiken laat je best de wortelmassa intakt. Hooguit verwijder je de bovenste 5cm.
    Zo'n mixert waar je reclame voor maakt doet het juist niet goed dus.

Bij de weg.
    Als jij 400+ potten hebt hoor je niet op dit forum thuis.
    Last edited by QnQ; 10 July 2014, 19:01.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
    X