Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beetje geur in laatste weken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beetje geur in laatste weken?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,
    Ik was een paar weken geleden een shop binnen gestapt, omdat in mijn laatste weken wat geur vrij kwam. Ik vroeg hun om advies, ze stelde mij wat vragen zoals wat voor filter ik had (phat filter) en wat voor afzuiger, want misschien dat me afzuiger veel te grote capaciteit had dan me filter, maar dat was het geval niet, ze zeiden dat dat in ieder geval goed zou moeten zijn. Ze vertelden mij dat dan waarschijnlijk me filter in de begin fase te vochtig zou zijn geworden, waar door er in de eind fase toch wat geur kon ontsnappen. Ik vroeg ze wat ik nou het beste kon doen, waarop ze mij adviseerde om voor de zekerheid een airbreaker flens met een geur pot te nemen. Ze hadden zelf een afzuiger met airbreaker flens en geur pot in de zaak hangen, hij zetten het aan en ik rook meteen een fruitig geurtje, voor mij was dat iets te zoet dus ik vroeg of ze ook anderen geuren hadden, ik rook er een paar, maar de geur amber vond ik persoonlijk het lekkerst ruiken en ook niet te opvallend. Dus ik heb die meteen gekocht. Het monteren van de airbreaker flens was makkelijk te doen, ik heb de geur pot eronder gehangen en klaar is kees. Ben meteen het internet opgegaan om te kijken of er mensen waren die er ervaring mee hadden, maar ik kon er weinig over vinden, ik kon wel vinden dat er meer mensen geur overlast hadden, vandaar dat ik dacht weetje wat, ik zal eens mijn verhaal delen op een forum als alternatief voor mensen met het gelijke probleem. Ik was toch ook wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit product gebruikt hebben. Onderhand heb ik al geoogst en heb ik geen last meer gehad van ongewenste wiet geur.

    #2
    Re: beetje geur in laatste weken?

    Nog nooit gehoord van een airbreaker, maar met een koolstoffilter zou je sowieso geen geur overlast moeten hebben.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: beetje geur in laatste weken?

      Koolstoffilter gaat maar max 18 maanden mee ofzo. Die airbreaker is dan soort chemische lucht dat die verspreidt gelijk andere ordinaire luchtverfrissers? Als dat zo is zou ik die niet bij me planten willen.

      Grtz en bedankt voor de mededeling want ik kende het ook niet maar heb er anders ook geen interesse in.

      Comment


        #4
        Re: beetje geur in laatste weken?

        hier de website jongens kijk maar ff
        http://www.airbreaker.nl/

        Comment


          #5
          Re: beetje geur in laatste weken?

          Thx mate, ziet er idd niet slecht uit en natuurlijk afbreekbaar wordt er beweerd.

          Comment


            #6
            Re: beetje geur in laatste weken?

            Ik had gewoon een nieuw filter gekocht.
            Die heb je toch nodig.
            Dat luchie is extra pingping voor je shop.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: beetje geur in laatste weken?

              Dat is dus inderdaad gewoon een soort luchtverfrisser? Dat maskeert hooguit de geur, maar dan ruikt je hele huis naar een of ander geurtje.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: beetje geur in laatste weken?

                Het is van Grow supplies, Breda.
                Volgens mij is het gewoon spam.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: beetje geur in laatste weken?

                  Geurkaarsjes kopen kon ook bij de action voor nog geen 2 euro.

                  Ik deed in mijn laatste weekjes 3 normale kaarsjes in de kamer aan met deur dicht. Blijkbaar hielp t wel wat. In de gang was een geurkaarsje aan en plus een raam open dat de lucht lekker doet circuleren.

                  Je filter was blijkbaar niet oke want t vocht zou daar geen effect op mogen hebben

                  Comment

                  Bezig...
                  X