mijn af zijn mannetjes ???????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: mijn af zijn mannetjes ???????

    Je conclusie dat reguliere zaadjes blijkbaar niet gesorteerd worden op m/v is de mop.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #17
      Re: mijn af zijn mannetjes ???????

      you hit den NAGEL op den kop

      Comment

      • nagel
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2014
        • 27

        #18
        Re: mijn af zijn mannetjes ???????

        er stond namelijk bij dat het de meest effectieve gefeminiseerde zelfbloeiende zaadjes zijn volgens mij bedoelen ze toch dat het altijd vrouwelijke planten zijn of weer een achterlijk antwoord

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #19
          Re: mijn af zijn mannetjes ???????

          volgens mij heb je wat anders besteld dan je gelezen hebt....

          Comment

          • nagel
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2014
            • 27

            #20
            Re: mijn af zijn mannetjes ???????

            kijk zelf eens op sensi seeds bij af super skunk automatic lees onderaan te tekst en de naam super skunk a stond op het pakje waar de zaadjes in zaten

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            ja en nog een vraagje aan de echte groene vingers welke koop ik dan het best voor eigen gebruik mijn tent 1M50 1M5O op 220 600w

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: mijn af zijn mannetjes ???????

              In ieder geval geen autoflowers, voor binnen heb je veel betere soortjes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #22
                Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                Hi Nagel,
                Je opmerking was onbedoeld komisch en men reageert daar op.

                Heb je de zaden in originele verpakking rechtstreeks gekocht van de zaadbank
                of via een tussenpersoon/winkel ?

                Hoe weet je zeker dat het een mannetje is. Als je niet weet dat zaad niet is te scheiden naar geslacht hoe zie je dan de verschillen in geslacht bij de plant ?

                Is niet bedoeld als een lullige opmerking, maar je geeft zelf te weinig info zoals
                een foto van de plant waarop men de plant kan beoordelen.

                Misschien is het je eerste plant en moet je alles nog leren
                of misschien heb je al 50 kweken gedaan en weet je alleen nog niet dat zaad niet valt
                te scheidenop geslacht.Dat kunnen we niet opmaken uit je vraag.
                , nou ja vraag eigenlijk drop je alleen een klacht ?

                Plaats een foto en het forum kijkt mee en kan je dan advies geven.

                Misschien heb je hermafrodieten of misschien groeit de plant anders dan je had verwacht ? Maar misschien heb je inderdaad verkeerde zaden ontvangen.....
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • nagel
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2014
                  • 27

                  #23
                  Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                  100_3677.jpgkijk ik ben bijna 40 blow al gans mijn leven en al veel planten gehad maar af 100_3686.jpgwas voor mij onbekend ik dacht dat het altijd vrouwtjes zijn en ja uiteraard weet ik maar al te goed hoe een vrouwtje en een mannetje er uit zien zo een achterlijke imbiciel ben ik niet dit zijn planten die ik nu heb staan

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  En ik ben hier niet om de domme onozelaar uit te hangen maar om gelijkgestelde zielen tegen te komen, en je bent nooit te oud om bij te leren daarvoor is deze site volgens mij gemaakt ? En ik ben in ieder geval blij met de reacties

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ja en als zaad niet te scheiden is waarom kan men dan vrouwelijke zaden verkopen ( domme vraag ? )

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #24
                    Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                    Heb je dit topic al gechecked
                    aangezien veel van de mensen hier het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) en omdat ik op dit moment ook


                    Zoals je zegt zijn dit je eerste af's dus heb je hier geen ervaring mee.

                    Het lijken mij vrouwelijke planten met foxtails ?
                    Maar kunnen ook hermafrodieten zijn. Maar ikben geen expert.
                    Heb je al ballen of banaatjes gezien ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Gps
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 1988

                      #25
                      Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                      Oorspronkelijk geplaatst door nagel
                      
                      Ja en als zaad niet te scheiden is waarom kan men dan vrouwelijke zaden verkopen ( domme vraag ? )
                      Wat je in principe wilt heet geferminiseert zaad.

                      Er zijn twee manieren om dit te "maken".

                      Eentje werkt met chemialien, en de andere manier is een vrouwtje stressen, waardoor het een herma word.
                      Het zaad wat daar van af komt is altijd vrouwelijk.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment

                      • nagel
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2014
                        • 27

                        #26
                        Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                        ja sorry op de fotos zijn gewone planten die ik nog staan heb de 3 superskunk af die liggen in de vuilbak bij alle 3 hangde er bolletjes aan

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        wat zijn foxtails

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #27
                          Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                          ik zal het even voorkauwen voor je gezien je ruime ervaring!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • SweetMango
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 1252

                            #28
                            Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                            Oorspronkelijk geplaatst door Gps
                            Eentje werkt met chemialien, en de andere manier is een vrouwtje stressen, waardoor het een herma word.
                            Uhm.. Door die chemi shit lesbian dream.. Beter bekend.. Stress je die plant al...
                            Der is Sommas manier.. En die laat zijn plant helemaal uit bloeien.. En dan denkt die plant oh noes.. Ik heb mezelf niet voor geplanned.. En dan word het een herma iets.. Dan krijg je female zaad o.a...

                            Volgens mij moet je iets meer lezen kerel En het is niet altijd vrouwelijk.. Maar in de meeste gevallen..

                            (toch of zit ik ergens fout? XD)
                            sigpic

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #29
                              Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                              Gefeminiseerd betekent vrouwelijk gemaakt. Door een ingewikkelde manier vn kweken ontstaat een plant die gefeminiseerd zaad levert.

                              stemma,zo ingewikkeld is dat niet , zilverwater is de truc
                              (zilvernitraat) & (natriumthiosulfaat)
                              Last edited by stafford; 16 July 2014, 03:09.

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #30
                                Re: mijn af zijn mannetjes ???????

                                Yeah..denkende planten..

                                Dusse, ze liggen in de kliko Nagel ?
                                't Is opgelost dus ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...