Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn af zijn mannetjes ???????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: mijn af zijn mannetjes ???????

    ja trippi ze liggen helaas in de kliko 1van de 5 heb ik kunnen houden

    Comment


      #32
      Re: mijn af zijn mannetjes ???????

      aa dat is balen. Als het gefeminiseerde zaadjes waren en je ze rechtstreeks gekocht hebt, kan je misschien nog eens een mailtje eruit gooien misschien is sensi seeds coulant en bieden ze je nog wat aan. Als het gewoon reguliere zaadjes waren is het gewoon domme pech. Shit happens

      Nog een tip: De nickname van een persoon staat rechts van het plaatje dikgedrukt. De persoon die boven jou bericht heeft gereageerd is dus QNQ, niet trippi

      Comment


        #33
        Re: mijn af zijn mannetjes ???????

        Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
        Uhm.. Door die chemi shit lesbian dream.. Beter bekend.. Stress je die plant al...
        Der is Sommas manier.. En die laat zijn plant helemaal uit bloeien.. En dan denkt die plant oh noes.. Ik heb mezelf niet voor geplanned.. En dan word het een herma iets.. Dan krijg je female zaad o.a...

        Volgens mij moet je iets meer lezen kerel En het is niet altijd vrouwelijk.. Maar in de meeste gevallen..

        (toch of zit ik ergens fout? XD)
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #34
          Re: mijn af zijn mannetjes ???????

          als je een vrouwtje stresst word ze idd herma .. haar zaden ook helaas ..
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #35
            Re: mijn af zijn mannetjes ???????

            Ja en als zaad niet te scheiden is waarom kan men dan vrouwelijke zaden verkopen ( domme vraag ? )[/QUOTE]

            dat jij 40 bent en al gans je leven blowd geloof ik nu maar al te graag, zelfs de rookies weten inmiddels hoe dat proces werkt.
            dus voor iemand die al langer in de kweek actief is, vind ik dit ind een best 1 domme vraag,maar nagel het zit zo, zilver spray is er 1 van,
            dan heb je nummer 2 de g.a spray.

            de rest moet je zelf maar ontdekken.
            greetzz

            Comment

            Bezig...
            X