Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foxtails of hermafrodiet ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    foxtails of hermafrodiet ?!

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik had een volgende vraagjes om dat ik gisteren tijdens het bewateren van mijn planten plots in de okselscheuten hier en daar een 1 enkel bolletje zie i.p.v een vrouwelijk staartje of zijn dit gewoon reeds ontpopte vrouwelijke scheuten die zich weer verder ontwikkelen ?

    Kan een een plant die reeds 4,5 weken in de bloei staat plots hermafrodiet worden ?
    Of zie je dit reeds eerder in de voorbloei normaal gezien ?
    En in welke stadia kan hermafrodisme zich voordoen ? kan dit zich nog laat in de bloei voordoen ?
    Kan dit bijvb in de 5de week bloei ook nog onstaan ?

    ik post even nog volgende foto's van de verdachte individuen....

    DSCN0871.jpg

    DSCN0874.jpgDSCN0875.jpg

    DSCN0876.jpg

    #2
    Re: foxtails of hermafrodiet ?!

    Dat dikke bolletje met die 2 bruine haren eruit is een calyx. Helemaal vrouwelijk dus.

    Echter is het wel zeer slecht te zien, het lijken me goede kandidaten voor dit topic--> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...=mislukte+foto

    Je plant kan na 4 a 5 weken best nog herma worden. Een plant hoeft maar 1 mannelijke bloem aan te maken en het is al een herma.
    Het is compleet random in wanneer je plant een herma kan worden Maar meestal zie je dit al vroegtijdig tijdens de geslachtsbepaling.

    Comment


      #3
      Re: foxtails of hermafrodiet ?!

      Vanhieruit zie ( voor zover je het goed kan zien ) ik niet direct ballen(bananen) wel zie ik van die dikke okselpistels met een haartje ... kan dat ?

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #4
        Re: foxtails of hermafrodiet ?!

        De foto's zijn wel extreem wazig. Zou inschatten dat het gewoon enkele calyxen zijn. In de wazige mist meen ik een bruin haartje te herkennen.

        Die zitten er al vanaf de voorbloei in.

        Lijk me ook stug dat je bij een plant die al zo ver in de bloei is nog echt mannelijke bloei krijgt. Je kunt je wel "banaantjes" krijgen.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: foxtails of hermafrodiet ?!

          ok ik maak vanavond als de lamp even terug aangaat met mijn iphone 5s scherpere foto's want mijn nikon fotocamera is blijkbaar niet zo scherp..

          maar dus jullie denken dat het gewoon opgezwollen calyxen zijn ? ik hoop het allesinds...

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ja idd ik zal denk ik wel bij de prijzen vallen met deze foto hahahah hopelijk podiumplaatsje

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ja maar deze bollen met bruine haartjes verschijnen op alle nieuwe okselscheuten,wel altijd maar een enkele bol.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          de plant staat sinds 25/06 op 12/12 en sinds 08/07 in echte bloei dus eigenlijk 2.5weken bloei en 4.5 weken op 12/12 (voorbloei+echte bloei)voor de duidelijkheid....

          Comment


            #6
            Re: foxtails of hermafrodiet ?!

            Uitgebloeide voorbloei
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: foxtails of hermafrodiet ?!

              Je Iphone beter dan een nikon camera?
              Als amateurfotograaf kan ik alleen maar zeggen dat je dan toch iets verkeerd doet met je fototoestel....
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: foxtails of hermafrodiet ?!

                je moet zorgen dat je goed focust op het gedeelte wat je wilt laten zien. Vaak is er ook een minimale focus afstand. Dus niet te dicht erop gaan zitten en opletten dat je het focus lichtje of bliepje krijgt.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: foxtails of hermafrodiet ?!

                  ok hier zijn nog enkele foto's waarop er wel duidelijk meer te zien is...

                  DSCN0886.jpgDSCN0887.jpgDSCN0890.jpgDSCN0891.jpgDSCN0894.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: foxtails of hermafrodiet ?!

                    Je ziet er toch bruine haartjes uitkomen? Dat zijn dan toch typisch vrouwelijke calyxen?

                    Dat zijn de calyxen die als eerste de voorbloei laten zien. Die zitten er dus ook al een eeuwigheid op.

                    Kijk maar eens naar je oude foto's. Als die tenminste wel scherp waren

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: foxtails of hermafrodiet ?!

                      Dit zijn de calyxen die je als eerste op de plant ziet. Hierdoor kun je voor het eerst zien welk geslacht het is, het is dus een vrouwtje.

                      Comment


                        #12
                        Re: foxtails of hermafrodiet ?!

                        ok thankx buddy,nu ben ik terug gerust.
                        dus mijn planten zijn kerngezond !

                        Comment

                        Bezig...
                        X