Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hebben de toppen genoeg plaats?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hebben de toppen genoeg plaats?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,


    ik zit nu met een mammouth van 1x1x2m ... Daar staan 8 planten in , White widow big but's... Dit was op aanraden van de shop de ideale hoeveelheid... Het boeltje staat onder een 400watt lamp, en is nu aan de eerste week groei bezig.. Ik geef om de 2 dagen autoflower supermix, samen met pk 13-14... Weliswaar de gepaste hoeveelheid... aangezien de plantjes
    nu ongeveer tog wel een 35cm hoog zijn, en de bladeren iet wat voor de toppen groeien, omdat deze zijn getopt en nu 3 toppen ipv 1 hebben... Hoe kan ik zonder m'n plant (pijn) te doen tog de toppen voldoende licht geven? Enkele bladeren verwijderen of?... Alle tips voor dikke toppen en een goede kweek zijn welkom! Alvast bedankt! Hier nog een foto....
    Attached Files

    #2
    Re: Hebben de toppen genoeg plaats?

    Topic moved naar de vragen binnenwiet kweken sectie

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Hebben de toppen genoeg plaats?

      Bedankt

      Comment


        #4
        Re: Hebben de toppen genoeg plaats?

        Zeker geen bladeren afknippen.
        Die toppen komen zelf nog wel door dat bladerdek heen. Ben je al omgeschakeld naar 12/12 zou alleszins niet te lang meer wachten. Ze zullen namelijk nog een ferme groeischeut krijgen na de omschakeling.

        En je zegt dat je al pk13/14 geeft. Waarom? Er staan mog geen toppen op die planten...
        Dat wordt normaal pas gegeven in week 4 a 5 bloei.

        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Hebben de toppen genoeg plaats?

            Beste,

            deze staan nu idd al een week op 12/12.. En ik heb al deze info gehad bij growshop Alien in Ijzendijke... Ik hebdaar een dergelijk bemestingsschema meegekregen, en ben dit nu aan het opvolgen... Daar staat bij 1,5ml pk13-14 op 10 lt water, wat dus nog niks is in mijn ogen...dus de takken gewoon zo laten, de toppen groeien er wel door? Bedankt alvast voor de info mensen!

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Hebben de toppen genoeg plaats?

                Oorspronkelijk geplaatst door Leontoeter View Post
                Beste,

                deze staan nu idd al een week op 12/12.. En ik heb al deze info gehad bij growshop Alien in Ijzendijke... Ik hebdaar een dergelijk bemestingsschema meegekregen, en ben dit nu aan het opvolgen... Daar staat bij 1,5ml pk13-14 op 10 lt water, wat dus nog niks is in mijn ogen...dus de takken gewoon zo laten, de toppen groeien er wel door? Bedankt alvast voor de info mensen!

                Lezen aub en zelf wat opzoeken, dieven is het antwoord op jouw vraag, zo gaan je toppen die geen licht krijgen en waar toch niks van komt geen energie van de plant vragen zodat alle energie en voeding naar de "grotere" toppen zal gaan. Dit doet men in de derde week van de bloei...

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-van-een-plant

                Daar staan ook de kleine "zonnepanelen" op die niet renderen. Ik ben hier volgende week aan toe.

                Heb je hier alle sticky topics al eens doorgenomen? staat veel info in.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...voor-beginners

                Comment


                  #9
                  Re: Hebben de toppen genoeg plaats?

                  Hartelijk dank man!

                  Comment

                  Bezig...
                  X