Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin is er

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    begin is er

    Korting op 420shop
    Goeiemidag mensen**heb zojuist compleete kweektent aangeschaft**hoop voor het weekend in huis te heben van de week even kamertje op orden maken en knallen maar oja nu nog kiezen om te kweken denk zelf aan super lemon haze klink gewoon leker haha iemand wel is de slh gekweekt of andere surgesties ? Oja dit heb ik besteld http://www.growshopholland.com/secre...200-elite.html grtzzz wesz

    #2
    Re: begin is er

    zoals er staat het begin is er.
    heb je al veel gelezen? zoniet dan zou ik dat alvast doen.
    ook zal je wel merken dat je nog wel wat dingen tekort gaat komen dus denk niet dat je dit weekend al zal kunnen gaan draaien.
    ze zeggen wel dat je alles hebt maar de praktijk heeft me al geleerd dat je altijd wel nog wat tekort komt.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: begin is er

      Nice, dan kun je even vooruit heh..
      Netjes in elkaar zetten allemaal en een middagje laten testdraaien.
      Kijken hoe de temperatuur blijft en of je alles hebt om te starten.

      Ik zou lekker wat verschillende soortjes zetten, verschillende Indica's bijvoorbeeld. (zijn wat sneller klaar)
      Of misschien zet je er wel 9 plantjes in, ruimte zat, dan kun je gewoon 9 soortjes zetten Rastaweed.gif
      Zoek ze dan zo uit dat de bloeitijd en hoogte een beetje overeen komt (zie seedfinder.eu).
      Daarna een rondje met verschillende Hazes of Sativa's...die doen er wat langer over voor ze klaar zijn. (wachten is leuker met wat stash
      Ahja, ik fantaseer maar wat heh...doe lekker wat je zelf wil.
      Er zijn meer dan 6000 soortjes dus als ik er eentje aanraad, vergeet ik vast een betere..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: begin is er

          hopla nice, succes met het knutselen

          Comment


            #6
            Re: begin is er

            Heey !! Thx voor reacties ! At thugs hoe bedoel je lezen zie ik wat over het hooft dan :p voeiding en pote aarde ga ik apart hale als je daar op doelde haha :p at qnq je fantasie is wel heeft wel beetje gelijk haha 1xe is leuk als wat sneler klaar is idd !en je heb een stash ! Om je volgende baze kweek door te komen jaa goeiezaak haha at phangngaone thx man !! Als het binnen is volgende de eerste fotos grttz wesz

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ja wel goed idee man ff uitzoeke hoe ik het op temtpratuur hou ja is ook de 1ste kweek dus heb niet zo heel veel verstand wel heel veel gelezen ph waarde en die dinge alemaal nog nieuw voor me maar komt wel goed

            Comment


              #7
              Re: begin is er

              ziet er netjes uit, daar ga je wel een hoop plezier van hebben denk ik succes ik zal je volgen als je weet wat erin gaat komen
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: begin is er

                Haha thx men ! Het is nog ni binne baale ! Morgen denk ik maar ben er nog niet uit welk plantje :p

                Comment


                  #9
                  Re: begin is er

                  Nou je had gelijk hoor haha idd mis ik een ph meter moet nog voeding haalen poten grond en zaadjes zie ik nog wat over het hooft ? Zal straks eerste setup foto poste als ik er achter ben hoe grttz

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Zoo alles is binnen nu nog voeding aarde poten ph meter en dan ben ik wel compleet en niet de super lemon haze zaadjes vergeten word 1ste kweek ken hulp goed gebruike raak nu al vaak de kluts kwijt met ec en ph noem maar op hier wat fotos grrrtzz20140817_071130.jpg20140817_071241.jpg20140817_071350.jpg20140817_071202.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: begin is er

                    Heey mensen ik heb toch een makelijker plantje genomen kera burmese kush voor de 1ste keer canna lijn aangeschaft ph meter plus ph min groei ph min bloei de zaadjes staan bij het raam in een zak grrtzz wesz20140820_160725.jpg20140820_160725.jpg20140820_180335.jpg20140820_180506.jpg

                    Comment


                      #11
                      Re: begin is er

                      Goeiemidag 3 van de zaadjes zijn al kleine kleine plantjes 1 kwam met ze wortel na boven en deed niks meer heb hem omgedraaid en hopelijk komt dat nog goed en die andere is nog gewoon beetje verlegen denk ik haha die met een plantje heben al wortels aan de onderkant waneer ken ik ze onder me 600 wat lamp zeten mvg wes1408886970729.jpg1408886945002.jpg1408886927442.jpg1408886869481.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: begin is er

                        Heey mensen ze zijn al stukje grooter geworden maar heb het idee dat ut niet echt opschiet blaadjes vertone geele puntjes terwijl ik op een liter water maar 3 ml voeding heb geven canna staan in licht mix plagron hier wat fotos20140907_204347.jpg20140907_204310.jpg20140907_204252.jpg20140907_204225.jpg20140907_204245.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ze staan nu nog onder tl licht cool white 2 x 38wat warmwhite 2x 38 watt

                        Comment


                          #13
                          Re: begin is er

                          voeding is nu nog echt niet nodig alleen wortel simulator is meer dan ruim voldoende echt

                          Comment


                            #14
                            Re: begin is er

                            Ik dacht zoiets al heb de laatste 2 x nu ook aleen water geven wel 6.0 ph wanneer ken ik ze in grotere poten zeten? En me 600 wt lamp er op grzz wesz

                            Comment

                            Bezig...
                            X