Bewerkt????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • watisdit
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2014
    • 3

    #1

    Bewerkt????

    Korting op 420shop
    Wtf is dit man , ik heb nog nooit problemen gehad meer nu valt er mij iets op.
    Er zit per top ongeveer 1 schilfertje van dit spul in.
    Kan iemand mij vertellen wat het is ? Het knarst niet tussen de tanden het lijkt weg te smelten gewoon. Verder ziet het er ook niet uit dat het iets verzwaard + de assen zijn ook normaal, de wiet is echt 10/10 (silverhaze) maar wat is dat spul ?? Zat te denken aan een ontplofte lamp of wat voeding maar het zit echt overal. Komt uit een grote zak.
    Ik begrijp er niets meer van



    IMG_0601.jpgIMG_0603.jpg
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #2
    Re: Bewerkt????

    Ziet er echt raar uit. Als je t niet zelf gekweekt hebt zou ik het per direct terugsturen!

    Comment

    • PyroNL
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 259

      #3
      Re: Bewerkt????

      Perliet misschien? Zou er wel mee terug gaan als het overal zit

      Comment

      • watisdit
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Aug 2014
        • 3

        #4
        Re: Bewerkt????

        Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL
        Perliet misschien? Zou er wel mee terug gaan als het overal zit
        Wat een baas ben jij zeg!
        Heb het even opgezocht en het is precies dat!!
        Dus enigzins ben ik blij dat het niet met opzet bewerkt is. Die indruk had ik ook al..
        Deze kweek is ook uitzonderlijk slecht geknipt. Dus mischien wat jobstudentjes die er mee bemoeid zijn geweest.
        Of denken jullie dat er express perliet over is gedraaid ?
        such paranoid..
        Maar er zit ongeveer 1 schilfertje (met de dikte van een huid schilfertje) per top van 2 gram. Dus het valt mee.. Wel vraag ik me af hoe het daar komt..
        Het verzwaard 100% niet.
        Last edited by watisdit; 18 August 2014, 00:59.

        Comment

        • PyroNL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 259

          #5
          Re: Bewerkt????

          Nouja perliet doe je in de aarde dus... hoe dat in de toppen terecht is gekomen
          Die heeft flink lopen strooien dan.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          En nee, kan geen reden bedenken om het er expres op te gooien.. dood zonde toch

          Comment

          • WeedFan
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 848

            #6
            Re: Bewerkt????

            Tis er nog wel af te halen toch? Dan is t geen prob!

            Comment

            • watisdit
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Aug 2014
              • 3

              #7
              Re: Bewerkt????

              Ja heel makkelijk zelfs. Wel jammer dat ik dit niet allemaal kan doen want het is een 2kg bag -.-. Maar ga er zeker en vast iets van zeggen, niet dat het iets gaat uitmaken ^^. Maar thx voor de hulp. In ons belgenland mag je al blij zijn per perliet.. :')

              Comment

              • PyroNL
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 259

                #8
                Re: Bewerkt????

                Zo 2kg, daar ben je wel ff zoet mee smookse man

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Bewerkt????

                  Schilfertjes perliet komen er niet per ongeluk op.
                  Perliet in de aarde is nooit in schilfers maar in korreltjes.

                  Als dat op foto2 ook tot die 2 kilo behoort moet je daar nog wel een paar ons blad vanaf halen zeker ?
                  Dat lijkt meer op knipafval.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #10
                    Re: Bewerkt????

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                    Schilfertjes perliet komen er niet per ongeluk op.
                    Perliet in de aarde is nooit in schilfers maar in korreltjes.

                    Als dat op foto2 ook tot die 2 kilo behoort moet je daar nog wel een paar ons blad vanaf halen zeker ?
                    Dat lijkt meer op knipafval.
                    Ik weet er van meerdere die dat gewoon zelf toegeven,dat ze hun knipafval gewoon vermengen per kilo zakken,omdat ze van oordeel zijn dat er op knipafval ook thc achterblijft en dan in het groot verkopen..als dat bij zijn zak hoort,zou ik die per direct terugbrengen naar de bron

                    Comment

                    • mediwiet
                      Wicked Stoner
                      • Aug 2013
                      • 278

                      #11
                      Re: Bewerkt????

                      Ziet er in iedergeval niet al te best uit ik had het niet eens aangenomen mocht ik zo iets krijgen

                      Comment

                      • polleke420
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2013
                        • 19

                        #12
                        Re: Bewerkt????

                        gewoon lekker oproken

                        Comment

                        Bezig...