Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ph calibration

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ph calibration

    Korting op 420shop
    ik heb een vraagje hierover
    ik heb een ph600 van milwaukee en heb hem gecalibreert in het daarbijhoorend zakje water.klus geklaart vrij simpel.
    maar dan meet ik het kraantjeswater en meet hij 7.9PH dat lijkt mij vrij veel.
    zou dit kunnen?

    #2
    ja dat zou op bepaalde plaatsen wel kunnen ,maar het is wel best veel!

    als ik van jou was kocht ik gewoon ijkingsvloeistof bij www.growshopalien.com voor 5euro per potje en dan ben je zeker dat je meter 100% juist staat...

    als hij nu toch 1.0 verkeerd staat ofzo en je maakt je voeding af dan ga je met je voeding nog 1.0 te hoog liggen en dat is niet zo goed natuurlijk!

    grtzzz

    Comment


      #3
      ik kom net van alien heb hem net nieuw gekocht en het ijkingsvloeistof zat er al bij

      Comment


        #4
        zat de ph7.1 en de ph4. en nog iets er allebij bij?

        of moet je die meter maar met 1 vijs bijregelen? of is het een vijs voor de ph7.1 en een vijs voor de 4. en nog iet?

        Comment


          #5
          ja ik moet hem maar met 1 vijs bijregelen tot hij op 7.0 meet
          voor de rest zat er niks bij alleen de beschrijving hoe het moest

          Comment


            #6
            dan zal hij wss wel juist staan zo

            ik had er vroeger 1 van canna,die moest je met 2 vijsjes bijstellen...

            als ik van jou had geweest had ik een bluelab truncheon gekocht,ze kosten wel 120euro maar die hoef je nooit meer te calibreren!

            altijd handig...

            grtzzz

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fidodido View Post
              ik heb een ph600 van milwaukee en heb hem gecalibreert in het zou dit kunnen?
              Ik heb er ook 1 van milwaukee, een blauwe, maar bij mij zaten er 2 zakjes, 1tje voor 4 en 1tje voor 7, dan moet je die alletwee regelen tot het juist staat, maar je kan maar een beperkt aantal keren calibreren met die zakjes, koop best de volgende keer dat je gaat nog eens een potje 7 en 4 extra, en 1tje voor te reinigen, want dat moet je wel best iedere keer doen, ofwel spuit je er ontsmettingsalcohol op, dat is het gemakkelijkste.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                deze mag dicht van fidodido,hij heeft alle antwoorden die hij zocht...

                grtzzz

                Comment

                Bezig...
                X