oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tyson2014
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2014
    • 45

    #1

    oogsten

    Korting op 420shop
    wat denken jullie hiervan klaar of nie? of moeten die nog enkele dagen? grts

    IMG_20140820_222129.jpgIMG_20140820_222312.jpgIMG_20140820_222309.jpgIMG_20140820_222304.jpgIMG_20140820_222259.jpgIMG_20140820_222256.jpgIMG_20140820_222252.jpgIMG_20140820_222233.jpgIMG_20140820_222229.jpgIMG_20140820_222316.jpg
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #2
    Re: oogsten

    Ik denk dat je die wel kunt oogsten eerlijk gezegd. Maar je moet ff zo'n microscoopje aanschaffen voor de trichomen.

    Comment

    • Tyson2014
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2014
      • 45

      #3
      Re: oogsten

      heb ik x60 en x100 maar er zijn er nog maar enkele met een beetje amber in de top van de trichomen , zal best nog enkele dagen wachten zeker?

      Comment

      • Bringamosa
        Expert Stoner
        Member
        • Jul 2014
        • 78

        #4
        Re: oogsten

        Ik heb nog geen plant gekweekt maar na het lezen hier en daar op het forum ben ik er wel al achter gekomen dat met deze foto's niet heel bijzonder veel aan te raden valt. Je zult toch inderdaad moeten kijken naar de trichomen en zo mogelijk daar een fotootje van posten. Is maar een gedachtegang hoor, kan het best fout hebben...

        Comment

        • Tyson2014
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2014
          • 45

          #5
          Re: oogsten

          zal ik zeker doen, bringamosa! als ik u foto's zag, jaman prachtig die dame!!! grts

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          en ben nieuw hè, moet nog beetje zoeken, hoe? en wat je hier allemaal kan op vinden! kvind wel de max dat je meningen krijgt van andere leden! grts
          Last edited by Tyson2014; 21 August 2014, 09:07. Reden: fout geschrevn

          Comment

          • WeedFan
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 848

            #6
            Re: oogsten

            Succes Tyson, er zijn hier een aardig aantal ervaren hobby-kwekers. Als je om de paar dagen een aantal fototjes plaatst zijn er hier genoeg mensen die je willen helpen!

            Comment

            • Tyson2014
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2014
              • 45

              #7
              Re: oogsten

              thanks! weedfan.
              Last edited by Tyson2014; 21 August 2014, 11:28. Reden: verkeerd

              Comment

              • phangngaone
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Apr 2013
                • 375

                #8
                Re: oogsten

                Oorspronkelijk geplaatst door Tyson2014
                heb ik x60 en x100 maar er zijn er nog maar enkele met een beetje amber in de top van de trichomen , zal best nog enkele dagen wachten zeker?
                jep

                Comment

                • Tyson2014
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jul 2014
                  • 45

                  #9
                  Re: oogsten

                  hier wat niewe foto's! bijna klaar denk ik??? ale reacties zijn welkom! thanks.



                  IMG_0206.jpgIMG_0222.jpgIMG_0221.jpgIMG_0218.jpgIMG_0217.jpgIMG_0214.jpgIMG_0211.jpgIMG_0209.jpgIMG_0203.jpgIMG_0224.jpg

                  Comment

                  • Abbu
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2014
                    • 122

                    #10
                    Re: oogsten

                    Heb je een 3 megapixel camera? miss een foto van je trichome?

                    Comment

                    • Weedjewel
                      Special member
                      Lucky Member
                      • Nov 2010
                      • 808

                      #11
                      Re: oogsten

                      Lol, er is een topic over mislukte foto's hier......ik zou jou nomineren.
                      Jou laatse serie zijn allemaal vage foto's.
                      Ik vind je plant nog erg groen om te oogsten!

                      Comment

                      • Tyson2014
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2014
                        • 45

                        #12
                        Re: oogsten

                        ja kweet het! maar zal daar iets aan doen! iphone 5 blijkbaar toch nie zo goed, kzal eens kijken voor deftige foto's!!! grts

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Hier heb je foto's die duidelijker zijn ! Gr Tyson


                        20140821_193958.jpg20140821_194504.jpg20140821_194318.jpg20140821_194305.jpg20140821_194258.jpg20140821_194229.jpg20140821_194204.jpg20140821_194118.jpg20140821_194053.jpg20140821_194606.jpg

                        Comment

                        • Bringamosa
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Jul 2014
                          • 78

                          #13
                          Re: oogsten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tyson2014
                          zal ik zeker doen, bringamosa! als ik u foto's zag, jaman prachtig die dame!!! grts
                          Lol geeeeeeeen idee waar je het over hebt Nog geen plant van mij hier op het forum geweest, hoogstens een zaailing.

                          Kijk eens of je een foto kan maken met een loep of iets dergelijks voor je camera?

                          Comment

                          • kvb
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2014
                            • 281

                            #14
                            Re: oogsten

                            Hallo tyton2014, heb jij blad afgeknipt van sommige toppen of zie ik dat verkeerd?


                            -Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten-

                            Comment

                            • Tyson2014
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jul 2014
                              • 45

                              #15
                              Re: oogsten

                              ieder zijn manier zeker,kvb! voor mij mooi bosje! en heb dat in kleine maate gedaan tis tog maar in de laatste week bloei dat ik dat gedaan heb! kzal maar eens foto's van mijn andere ruimte moete laten zien, ben benieuwd naar reacties! nog ff kijkken voor deftig fototoestel! grts

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              sorry was nie voor jou bedoeld! verkeerd! en kzal da eens broberen bringamosa met camera en loep nog niet in mij opgekomen! thanks...

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              bubbelgummer klaar! nu mijn urly skunk afbloeien nog 4 weken te gaan, en in groei heb ik2x great white schark- 3x snow white 1xchristel white 1xpinappel express, foto's komen nog! grts
                              Last edited by Tyson2014; 22 August 2014, 11:43.

                              Comment

                              Bezig...