oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #16
    Re: oogsten

    Als de pistels inkrimpen, calyxen gezwollen en trichomen zijn goed zal je plant klaar zijn. Dus als de haartjes niet rechtuit meer staan, maar terug krullen/gekruld zijn naar de toppen toe.

    Mij zien ze er nog niet klaar uit, heb zelf vroeger moeten oogsten omwille van toprot en die toppen zagen er ook zo uit. Planten waren nog niet klaar en dat merk je wel, high i.p.v couchlock. Wat je zelf prefereert.

    Ik zou als het kan ze langer laten staan, het is al verleidelijk om te oogsten maar beter wacht je wat langer maar je doet wat je best lijkt.

    Grtz en succes met de cannabis want ziet er al lekker uit.

    Comment

    • Tyson2014
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2014
      • 45

      #17
      Re: oogsten

      thanks, kan ook niet wachten om eens te proefen! en wat zijn calyxen juist? vind hier lijk niets over! grts

      Comment

      • Shiva Ketama
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 867

        #18
        Re: oogsten

        De zaadzakjes met de witte haartjes uit. Hetgeen u top maakt.

        Comment

        • Tyson2014
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2014
          • 45

          #19
          Re: oogsten

          azo, snap het!!! thanks.

          Comment

          • Tyson2014
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2014
            • 45

            #20
            Re: oogsten

            Wat denken jullie klaar of niet ? Alle reacties welkom ! Thanks

            pic08-24-201421-02-54.jpgpic08-24-201421-03-04.jpgpic08-24-201421-03-16.jpgpic08-24-201421-04-56.jpgpic08-24-201421-05-04.jpgpic08-24-201421-05-11.jpgpic08-24-201421-05-23.jpgpic08-24-201421-05-30.jpg
            Attached Files

            Comment

            Bezig...