Bladproblemen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DeTim
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 8

    #1

    Bladproblemen?

    Korting op 420shop
    Heyy.
    3 weken geleden is mijn royal dwarf van RQS boven gekomen, alles ging goed maar nu heb sinds kort gele vlekken op 1 kant van een paar bladeren. Qua voeding geef ik nog niks omdat de potgrond voeding had voor ong. 3 weken.
    Iemand enig idee wat dit is?

    Bij voorbaat dank,
    Tim
  • DeTim
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 8

    #2
    Re: Bladproblemen?


    Hier wat fotos, ging bij de eerste post niet helemaal goed

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Bladproblemen?

      Tmv.....

      Comment

      • DeTim
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Mar 2013
        • 8

        #4
        Re: Bladproblemen?

        Zeker? Want als het TMV is kan ik beter opnieuw beginnen met een andere kweek..

        Comment

        • weibei
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 302

          #5
          Re: Bladproblemen?

          Jup, TMV,
          Try Again...
          Effe een gedachtenspinsel: ik herinner me dat virussen( en andere micro-organismen) gedood worden door UV licht, maar ik weet niet hoeveel hiervan de plant verdraagt (of hoe lang) .
          Aangezien ze buiten ook aan alles worden blootgesteld, zou dit wel ok moeten zijn. Experimentje, iemand (met TMV)?

          Comment

          • DeTim
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Mar 2013
            • 8

            #6
            Re: Bladproblemen?

            Hmm oke! Maar aangezien dit mijn enige zaadje is, is het dan nog de moeite waard om hem af te laten bloeien?

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Bladproblemen?

              Jahoor. Als TMV eenmaal in de plant zit kun je hier eigenlijk niks mee aan doen maar jke kan zoon plant gewoon afbloeien hoor. Het bevallen blad functioneert natuurlijk minder goed maar ze heeft nog genoeg gezond blad over, dus lekker verder gaan ermee.

              Comment

              Bezig...