Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gionathan
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jan 2014
    • 18

    #1

    Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

    Korting op 420shop
    Gegroet mij broeders en zusters,

    ik heb afgelopen week een grow box gekregen en wil dus graag beginnen met mijn eigen plantje
    Welke soort wiet is het beste om mee te beginnen ik heb gehoord white widow is het beste om mee te beginnen ? Wat adviseren jullie aan mij als een beginner
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

    wortels en tomaten!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

      In elk geval geen sativa.

      Comment

      • Eclecticon
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 2073

        #4
        Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

        Veel lezen, voorjaar pas beginnen
        Baas in eigen brein.

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

          Allereerst wat bedoel je met growbox ?
          Is dat, kasje, kweektent of voedingspakket ?
          Wil je binnen of buitenkweek ?
          Er zijn genoeg soortjes 'voor beginners'
          maar dat hangt ook af van je persoonlijke smaak
          en van de ruimte in je kweektent. Lees wat kweekverslagen van een eerste kweek, die zijn er genoeg onder het topic kweekverslagen.
          Een tip begin niet met stekken !
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

            Stekken zijn juist makkelijk voor beginner
            Ik zou voor tomaten gaan als ik jou was
            God was never on your side..

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
              Stekken zijn juist makkelijk voor beginner
              Met stekken van derden krijg je heel vaak spint als bonus, die wil je absoluut niet hebben.

              De verwijzing om te beginnen met het kweken met groente is serieus bedoeld, zo krijg je goede kweekervaringen die van pas komen bij het wiet kweken.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                Nee das niet waar haal je stekken bij een prutser dan heb je Spint

                Mijn verwijzing naar Tomaten wa een grappie hoor zo ben ik nu eenmaal
                God was never on your side..

                Comment

                • grinderke
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 974

                  #9
                  Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                  Tomaten
                  Waarom niet gewoon iets van autoflower of white widow auto
                  Tis maar een idee

                  Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                    Omdat cannabiszaadjes veel duurder zijn ?

                    Top44 is best foolproof: Lekker snel, en geen compacte toppen.
                    Geen autoflowers voor binnen nemen.

                    Maar misschien kun je inderdaad beter even oefenen met een hand kippenvoer.
                    Zo ben ik ook begonnen toen ik een jaar of 7 was.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • budha54
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2013
                      • 717

                      #11
                      Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                      Gewoon doen ! de beste ervaring ! heb je ook niemand voor nodig , als er problemen zijn , en je kan er niet uitkomen

                      gooi je het hier in de groep , maar met een beetje geluk heb je een oogst en ben je verkocht , Klein verslag van je avontuur met wat foto's

                      word hier erg gewardeerd !

                      Veel suc6 met je kweek !

                      Comment

                      • Gionathan
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Jan 2014
                        • 18

                        #12
                        Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                        Bedankt iedereen.. Ik laat julie weten zodra ik begin moet eerst nog die weed zadtjes hebben

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Grow box secred jardin kweek tent dus binnen kweken

                        smaak maak me niet uit eigenlijk als het maar lkkr is

                        mja bedankt voor je tijd als ik hulp nodig heb kom ik terug

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Is een mogelijkheid bedankt

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Bedankt zeer vriendelijk

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Very funny though

                        Comment

                        • Rebelgium
                          Stoner
                          Member
                          • Apr 2013
                          • 21

                          #13
                          Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                          RQS royal dwarf

                          Comment

                          • Shiva Ketama
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2014
                            • 867

                            #14
                            Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                            Easy bud, klinkt makkelijk.

                            Comment

                            • korneel123
                              Zaadje
                              Nieuw Lid
                              • Aug 2014
                              • 3

                              #15
                              Re: Beginner en wil met de makkelijste wiet beginnen

                              Power flower of northern light

                              Comment

                              Bezig...