Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klopt dit wel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klopt dit wel?

    Korting op 420shop
    Heey, ik ben sinds kort begonnen met wiet kweken... alleen ben wat laat begonnen... ik heb sinds 3 weken denk ik een paar plantjes maar het lijkt alsof er niet veel mee gebeurt,
    Dan kijk ik bijvoorbeeld op andere topics en zie ik dat het na 7 dagen al meerdere blaadjes heeft etc, kan zijn omdat ik een heel ander soort heb.

    Fotos:

    20140918_134655.jpg20140918_134613.jpg

    Ik ben niet een professional met dit!! ik hoor graag dingen van jullie waar ik het mee kan verbeteren! alvast bedankt

    #2
    Re: Klopt dit wel?

    Binnen in een tent kun je elk moment van het jaar beginnen.
    Als je drie weken geleden buiten begonnen bent, ben je echt te laat.
    Ook voor een "vensterbankronde" -zo ziet het er overigens uit- ben je te laat.
    Dat lukt slechts -moeizaam- voor een groot raam op het zuiden, maar niet met de herfst voor de deur.
    En dan moet je ook nog in een hutje op de hei wonen en nooit bezoek krijgen, want je huis en je kleding gaan enorm naar wiet ruiken.
    Last edited by Kwasimodo; 18 September 2014, 14:01.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Klopt dit wel?

      Bedankt man! dan weet ik dat

      Comment


        #4
        Re: Klopt dit wel?

        Kijk eens bij de micro verslagen. Met enige inventiviteit kun je best resultaat behalen.
        Maar je hebt hoe dan ook nodig: een lichtdichte ruimte, groei- en bloeilicht, een timer, afzuiging en een koolstoffilter.
        Tegen de 200 euro moet je toch wel investeren, maar met twee keer 75 watt t-neon groei- en bloeilicht is het mogelijk om 50 gram (soms meer) per ronde te oogsten.
        En dan heb je je investering er na een maand of drie uit, bij de huidige shopprijzen.
        Succes toegewenst.
        Last edited by Kwasimodo; 18 September 2014, 14:17.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment

        Bezig...
        X