wat zou ik nu kweken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tsjakke
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 127

    #1

    wat zou ik nu kweken?

    Korting op 420shop
    Allemaal!

    Ik ben op zoek naar zaden-tips voor men nieuwe binnen-kweek.

    Ik zou voor mijn volgende kweek iets origineels willen groeien. Ik dacht aan een fruitige soort, liefst een paarse soort (vind ik geweldig mooi! ), met indica roots. Ik ben op zoek naar een atypisch soortje om men vrienden mee te verrassen. Ik heb al critical kush gekweekt, en pineapple chunk. Maar ik ben echt op zoek naar iets origineels. Blueberry van sensiseeds ofzo.

    Wat kunnen jullie mij aanraden, en van welke zaadbank?

    Kweekverslag zal volgen uiteraard.

    Alvast bedankt!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: wat zou ik nu kweken?

    seedfinder.eu

    Die heeft een zoekmachine waar je op dat soort dingen kunt zoeken.

    Blueberry vind ik niet echt origineel, of bedoel je authentiek ?
    Ohnee, je hebt het over vriendjes verrassen, dus dat denk ik niet.
    Tja, wat in jouw vriendenkring origineel is weet ik niet. Als dat een Blueberry is, dan moet je die pakken, van DJ Shorts ofzo.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Tsjakke
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 127

      #3
      Re: wat zou ik nu kweken?

      Ja, woon in Belgie, en heb nog nooit blueberry gezien hier. Voor mij is dit echt ongelooflijk geniaal!

      Maar bedankt voor de site makker, die was helpfull

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Na lang vergelijken heb ik voor http://420shop.nl/blueberry-dutch-passion.html gekozen. Ik vond de toppen die ze produceerde zo fantastisch mooi.

      Ik maak hier zeker een kweekverslag van, wish me luck
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #4
        Re: wat zou ik nu kweken?

        Goooood luckk!!
        Ik ben benieuwd veel succes kerel.

        Comment

        Bezig...