Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rekken van planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: rekken van planten

    Ja het is de afweging waard, kwaliteit zal er niet minder om worden. Alleen wat minder in opbrengst, wil je 1x per jaar kweken zou ik ze een zo goed mogelijke start en groei fase willen geven.

    Comment


      #17
      Re: rekken van planten

      Als ik maar 1x zou wille groeien zou ik ze lekker lang laten groeien tot ze monsters worden.

      Comment


        #18
        Re: rekken van planten

        En dan probleem krijgen dat ze verbranden ?

        Comment


          #19
          Re: rekken van planten

          Daar natuurlijk wel rekening mee houdend.

          Comment


            #20
            Re: rekken van planten

            Das probleem als je ze in de groei dan als monsters hebt, en beseft dat ze nog een 2 tal weken door groeien op moment dat je ze in de bloei zet...

            Comment


              #21
              Re: rekken van planten

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Als je verder geen problemen ziet (beestjes bijv) zou ik deze afbloeien denk ik.
              Je zult waarschijnlijk de potten wel kunnen blijven zien, maar er gaat wel wat wiet afkomen natuurlijk.
              Dat licht is niet weg, daar profiteren ze nu van, dus die keiharde toppen komen er wel.
              Het zal alleen niet helemaal vol komen, 0.5gr/W misschien ?
              mgoed...keiharde kwaliteit in m'n voorraadpotten zou ik wel mee kunnen leven.
              Ja ik blijf met deze ook door gaan, ik zie het als een les en wil ook zien hoe dit eindigt, ongeacht wat er af komt.
              Sowieso geleerd dat knakken niet zo eng is als ik dacht toen ik er over las
              Volgende kweek zal waarschijnlijk stukken beter gaan dus dat is weer iets om naar uit te kijken

              Comment

              Bezig...
              X