buiten voorkweken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Iemand uit de buurt
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 545

    #16
    Re: buiten voorkweken

    Paar weken voor groei in de nazomer kan geen kwaad. Echter is risico dat je ongewenst bezoek mee naar binnen neemt er door, zoals meerdere al aangaven. Je HPS zal voldoende licht geven om ze af te bloeien, dus ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #17
      Re: buiten voorkweken

      Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan
      Maar als je buiten voor kleine soortjes gaat en hem klein houdt. Een aantal dan in je tent proppen. Denk dat je dan wel veel takken hebt.
      Buiten een plant klein houden? No way. Je vergeet dat je binnen altijd even veel licht hebt. Buiten kan het een paar dagen bewolkt zijn en uwe plant is al gestrekt. Hang binnen de lamp eens een paar dagen op anderhalve meter.

      Comment

      • WeedFan
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2014
        • 848

        #18
        Re: buiten voorkweken

        Ik zou het graag is proberen hahaha . Maar dat vindt ik zo'n mishandeling voor mijn lopende kweek

        Comment

        • WeedFan
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2014
          • 848

          #19
          Re: buiten voorkweken

          JD, Dit kan gesloten worden. Dankjewel!

          Comment

          Bezig...