Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet drogen op Pasta Droogrek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet drogen op Pasta Droogrek?

    Korting op 420shop
    Dit is een misschien een beetje een gek idee, maar zou je wiet kunnen drogen op een pasta droogrek? Zoals deze bijvoorbeeld:
    http://www.debijenkorf.nl/marcato-pa...&affid=1101978

    Ik vraag me wel af of de stangen niet te dik zijn.

    Ik las ergens dat het beter is om de wiet op de kop te hangen tijdens het drogen, ik vroeg me af of je daar dus zo'n rek voor zou kunnen gebruiken? Zou dat dan in theorie beter zijn dan een droognet? Is verticaal nu echt beter dan horizontaal drogen?

    Ben ik hier te creatief aan het denken op de late avond, of zou dit serieus een goed plan zijn? Wat denken jullie?
    Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

    #2
    Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

    Kan zeker lukken, maar voor die prijs maak je toch gewoon zelf iets...

    Comment


      #3
      Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

      Hele takken of zelfs hele plant laten drogen, zou zorgen voor meer smaak volgens hen die dit doen. Ik zelf kies voor de topjes zelf, buiten om dat het geknipt is kun je ook zien of je rot heb of andere ongewenste dingen ( schimmel, trips.. )

      Of het kan? Ja het kan, 45,00 heb je ook een mooi droognet voor natuurlijk.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

          Ok, duidelijk. Misschien ga ik zelf iets fabriceren, ik heb nog een kapot wasrek staan en ik denk dat ik daar wel wat mee kan. En anders koop ik gewoon zo'n simpel droognet of iets dergelijks. Ik ben gewoon even aan het brainstormen.
          Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

          Comment


            #6
            Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

            Bedenk wel dat de geur van het drogen nogal indringend kan gaan worden, vooral na een paar dagen als dat hooi achtige er af is. Filter kan hoop narigheid wegnemen

            Comment


              #7
              Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

              Ik heb een kweekkast aangeschaft met verschillende ruimtes, ik wil een van die ruimtes gaan gebruiken om te gaan drogen, dus ik verwacht dat geur geen probleem zal zijn. Omdat ik het liefst de grootste ruimte vrij wil houden om meteen door te gaan met de volgende kweek, zat ik er aan te denken om de ruimte die officieel voor de moederplant is te gaan gebruiken voor het drogen. Deze is 78cmx78cm en ik ben dus even aan het bedenken hoe ik dat kamertje optimaal kan benutten.
              Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

              Comment


                #8
                Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

                Bij het drogen goed letten op LV en temperatuur. Klinkt alsof de laatste in ieder geval wat aan de hoge kant uitkomt in dat laatste geval.

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet drogen op Pasta Droogrek?

                  Het gaat niet zo zeer of jij zelf last hebt van de geur, maar wat je omgeving gaat ruiken.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...
                  X