Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn plant krijgt geen toppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn plant krijgt geen toppen

    Korting op 420shop
    beste lezers

    ik heb nu .... planten staan wat mij opmerkt is dat ze in 4 weken 1,20 groot zijn geworden sommige beginnen toppen aan te maken maar veel planten ook niet ook zijn ze erg dun en vooral groot met niet veel vertakkingen het zijn wel allemaal vrouwtjes verder zien ze er wel goed uit
    maar nu mijn vraag gaan de toppen zich nog aanmaken ???
    en kan het dat de ene plant al veel toppen aanmaakt en de ander geen?

    alvast bedankt
    Last edited by westport; 26 February 2009, 00:33.

    #2
    Waarschijnlijk zijn het verschillende soorten of?
    Misschien best dat je es wat pics post en meer gegevens bij zet zoals bv.: hoelang staan ze al op 12/12, de soort, welke lampen dat je gebruikt, etc...
    Ik ben zeker dat er je hier dan wel iemand zal kunnen verder helpen.
    Persoonlijk denk ik als je lampen op 12/12 staat dat ze toch zeker na 3 weken allemaal moeten bloei verschijnselen tonen, maar dit is enkel uit eigen ondervinding/ervaring. Ikzelf heb nog geen enkele maal een plant gehad dat niet wilde bloeien (wel onder HPS lampen)
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      na een week heb ik ze op 12/12 gezet ze staan nu 3 a 4 weken op 12/12
      ik heb 4 lampen van 400 watt ik moet wel zeggen dat de planten dicht op elkaar
      staan wist niet dat ze zo zouden groeien mischien dat dit de oorzaak is volgende keer
      1 plant in een pot er staan er nu ook 2 in een emmerformaat bak zullen de planten waar nog niks aanzit deze toppen nog wel aanmaken of denken jullie van niet??

      Comment


        #4
        heb je mischien een foto dat zegt meer
        3 a 4 weken dat valt nog wel mee hoor
        je zal nog wel meer toppen krijgen
        en ze zullen nog gaan aadikken

        Comment


          #5
          Het blijft wel vreemd, je potformaat heeft niets met bloeien te maken volgens mij. Loopt je klok wel goed? Staan ze wel echt op 12/12 en krijgen ze niet stiekem toch ergens licht in de donkere periode?

          Na 4 weken moeten ze toch echt wel bezig zijn met toppen maken. Hoe zien ze er verder uit? Zoals Darkiess zegt, een foto is wel zo handig

          Peace

          Comment


            #6
            4 weken man dan knip al bijna af voor tussen door. Nu jah mijn aller eerste oogst was niet te roken. Je word wel beter en beter man. Niet opgeven wat op onderzoek gaan wat er kan gebeurd zijn. Meestal toont de plant aan zijn kleur of hij ziek is of iets te kort komt of teveel heeft. Je gaat dat na een tijdje wel leren zien. Het kan best zijn dat je plant veel te koud staat ofzo enz...
            Last edited by Saint; 26 February 2009, 14:11.

            Comment


              #7
              als je kweekt uit stekken kan het niet dat de ene toppen aanmaakt en de andere niet
              als je uit zaad kweekt ... um ... ga gewoon op stekken lol , veel makkelijker en sneller

              Comment

              Bezig...
              X