Herma's..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nism0
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 67

    #1

    Herma's..

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Na een aantal dagen twijfel ben ik er nu vrijwel zeker van.
    Mijn hele hok zit vol met herma's..
    Ik wil nu de overweging maken om opnieuw te beginnen of om de ballen weg te halen.
    Ook snap ik niet dat dit heeft kunnen gebeuren.
    Ik heb ze lichtelijk overvoed en ik heb flink zitten dieven maar bijna elke plant heeft ballen..
    Wat vinden jullie dat ik nu het beste kan doen?

    Greets,

    Een droevige noob kweker..

    20141130_212635.jpg
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Herma's..

    Dat is ontzettend sneu , ik kan je geen 'ervaren' advies geven.
    Check wel goed de lichtdichtheid van je tent, voor een volgende ronde.
    Welke strain is dit ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Nism0
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2014
      • 67

      #3
      Re: Herma's..

      Hee Stemma,

      De lichtdichtheid heb ik gelijk gecheckt en het is pikkedonker in de tent.
      Dit is Critical Mass van Mr Nice. (regular)
      Ik heb net ook even geteld en zijn er nog maar 3 volledige vrouwelijk..
      Lijkt me niet meer de moeite waard met 600W op 1,20m.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: Herma's..

        Reguliere zaden kunnen geen herma's worden ?
        Zijn het niet gewoon mannetjes ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Nism0
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2014
          • 67

          #5
          Re: Herma's..

          Tja ik zie stampers en ballen dus dan is het toch een herma?
          Of heb ik het nou helemaal fout?

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            Re: Herma's..

            Heb je dit topic gelezen ?https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...=4370#post4370

            Cannabis-femalemale.jpg
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • Nism0
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2014
              • 67

              #7
              Re: Herma's..

              Jep althans niet helemaal maar kan je me foto zien die ik heb toegevoegd in mijn eerste post?

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #8
                Re: Herma's..

                Dat is duidelijk een herma op de foto. Jammer zeg. Omdat bijna al je andere planten het ook hebben zou het best eens aan de zaden kunnen liggen.
                Is dit je eerste kweek?

                Comment

                • Nism0
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2014
                  • 67

                  #9
                  Re: Herma's..

                  Dit is mijn eerste binnenkweek.
                  Ik heb wel al een rondje buiten gedraaid afgelopen seizoen.
                  Dat ging perfect totdat de schimmels kwamen...
                  Pfff ik dacht mijn eigen wietje te kweken maar kom nu toch echt van een koude kermis thuis.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #10
                    Re: Herma's..

                    Schimmels ? Vertel eens wat meer. Heb je ook een linkje van een evt. kweekverslag ?

                    Vind het maar apart dat regulier zaad Herma's levert.

                    Maar je hebt toch nog 3 geheel vrouwelijke planten , die kan je dan toch laten staan ? Zolang de bananen niet zijn opengebarsten is er nog niets aan de hand.

                    Ik heb wel eens gelezen dat men bij de herma's de ballen blijft wegplukken en de plant laat staan, ik zou dat niet durven adviseren
                    want ik heb er geen ervaring mee.

                    Heb je misschien nog wat meer foto's, ook van je vrouwelijke planten ?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/6654-Het-grote-hermafrodieten-topic?p=76374#post76374

                    heb je ook hier gekeken ? bij bericht 24 staat een duidelijke foto van een herma.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Herma's..

                      ook reguliere zaden kunnen herma's leveren helaas wanneer de genetica waarmee ze gemaakt zijn ook herma gevoelig of herma was.
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • Nism0
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jun 2014
                        • 67

                        #12
                        Re: Herma's..

                        @stemma
                        Zoals de foto in bericht 23 zien bijna alle planten er uit.
                        De foto die ik had toegevoegd had toevallig ballen en een stamper naast elkaar.
                        Maar bij de rest is het op 1 internode een ballen feest en een internode erboven meeldraden.
                        Tjah 3 planten onder 600 watt..

                        Ik heb van mijn buitenkweek geen kweekverslag gemaakt wel heb ik zat foto's die ik je eventueel kan toesturen.
                        Maar was toprot.

                        @angel777
                        Denk je dat dit aan de genetica ligt of aan mijn kweekkunsten?
                        Of een combi
                        Last edited by Nism0; 30 November 2014, 22:27.

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #13
                          Re: Herma's..

                          ik ken je kweekruimte en je kweek ervaring niet
                          verder heb ik geen ervaring met zaden van mr nice maar gezien het 'n breeder van 'de oudere generatie' verwacht ik niet dat hij herma's levert
                          uitzonderingen heb je altijd natuurlijk
                          maar ligt er ook vaak aan waar je ze koopt.

                          The Mr Nice Seed Bank is owned by Shantibaba, and incorporates the talents of another equally experienced breeder of exceptionally high quality, and operates with the collaboration of Howard Marks. These three individuals command a huge wealth of experience in producing cannabis strains. They have produced a large amount of the winning strains of cannabis since 1990,

                          BRON
                          Last edited by angel777; 30 November 2014, 22:19.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #14
                            Re: Herma's..

                            Timers staan juist? Staat nergens een verwarming of een stekkerdoos met zo'n rode aan/uit knop? Herma's in zo'n vroeg stadium, dan moeten ze ofwel serieus gestresseerd zijn (licht) ofwel ligt het idd aan de zaden. Ik heb nog nooit gehoord van mr nice eigenlijk. Stuur die mannen is een mailtje als je echt zeker bent dat ze geen lichtstress gehad hebben. Ik zie echt geen derde mogelijkheid.

                            Comment

                            • Nism0
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jun 2014
                              • 67

                              #15
                              Re: Herma's..

                              Er is 100% zeker geen licht stress, temp is goed, luchtvochtigheid is goed, lucht verversing is goed, lucht verplaatsing in de tent is goed, watergifte is goed, PH is goed.
                              Het enige waarvan ik kan denken waardoor dit is gekomen is mijn dief ronde.
                              Ik heb in week 4 boven de grond een dief ronde gedaan en best wel veel weg geplukt uit de oksels.
                              Hier hebben de planten duidelijk een week stilstand van gehad.
                              Ook heb ik iets teveel voeding gegeven had een paar gele puntjes en de bladeren waren donkergroen.

                              De zaden had ik bij zamnesia gekocht.

                              Mailtje naar Mr Nice was al de deur uit
                              Niet om nieuwe zaden te krijgen maar meer als leer. Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat ik iets fout heb gedaan gezien het mijn eerste keer is.
                              Last edited by Nism0; 30 November 2014, 22:29.

                              Comment

                              Bezig...