Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Muziek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Muziek

Korting op 420shop
    Ik las iets over een betere oogst van verschillende soorten tuingewas als er klassieke muziek werd gespeeld:

Ondanks dat de methode niet heel bekend is zijn er toch velen die het met succes hebben gebruikt. Zo zijn er 50-80% minder bestrijdingsmiddelen nodig, is er 50-70% minder water nodig en worden de gewassen 50-400% groter dan normaal. Ook vangen de planten 50-1000% meer plantvoeding op. Hierdoor zien de boeren die bepaalde plantvoeding gebruiken en klassieke muziek op hun akkers draaien hun opbrengsten aanzienlijk stijgen. Bijvoorbeeld neemt de opbrengst van komkommers met 400% toe. Een aardappel wordt 1/3 groter dan zijn voorganger. In IndonesiŽ wordt Sonicbloom met succes gebruikt bij de thee productie. De productie is met maar liefst 100% toegenomen.

Heeft iemand dit ooit geprobeerd/over gehoord met cannabis planten?

daar is al een thread ocver gemaakt ik zal die url wel ff bij sturen

Comment

Ik denk dat het mozart effect weinig zal uithalen bij ons geliefd kruid.
      Naar mijn mening houden ze van wind geluiden zoals de natuur, een "zwenkventilatertje".

Alhoewel dat het kan hŤ, eens dat het bewezen is, zet ik mijn stereo op het kweekhokje

Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Zouden ze hardstyle en hardcore appreciŽren?

grtz

Comment

http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...uid-t1149.html

lees deze maar

een weedlover ik denk het niet ik denk dat je ze beter mozart kan geven

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X