Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groei-bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: groei-bloei

    Ziet er goed uit,

    keep up the good work

    Comment


      #17
      Re: groei-bloei

      Kan je soms even een paar takken in close up nemen, liefst van de zijkant van de boventakken .

      Gebruik jij PH en EC meter om je voeding af te regelen ? Daarom dat ik achter de close up vraag, ik denk dat er een klein probleempje met uw PH is. Niet zo erg, maar als ik zeker ben kan ik beetje bijsturen.

      Grtz

      Comment


        #18
        Re: groei-bloei

        de ec en gebruik sinds deze week ook ph-meter. eerste week gewoon leidingwater, net gemeten en volgens PHmeter 9,3.. (na al wat ik gelezen heb lijkt dit me wel veel..)
        maak voeding voor een week (in 50l vat) en sinds ik ze in bloei gezet heb, gebruik ik ook ph meter.. ik maak het klaar, regel af met PH-meter tot 5,8 en de dag erna heb ik weer een hogere waarde..is dit normaal? zit nu op 6,9! alweer.. zal vanavond de foto's posten
        thx,
        Mike

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #21
              Re: groei-bloei

              thx ga het zo ff proberen..
              meter geijkt en ph geeft dezelfde hoge waarde aan koud kraantjeswater (9,3ph)
              hier de foto's zoals beloofd.
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: groei-bloei

                ok meter in orde dus . Dus je ph omlaag halen in je voedingsvat is enigste optie. 6 a 6.2 op grond volgens kenners .

                Stabiele temperatuur heeft inderdaad een stabiele PH.

                Grtz

                Comment


                  #23
                  Re: groei-bloei

                  plantjes zien er net uit, heb wel men bedenkingen naar watergift en voeding toe.
                  kijk je naar de planten of naar je schema, grof gevraagd mss bedoel het nie zo ze.
                  maar een schema is gemaakt op statistieken en op andere methoden dan de jouwe dus laat uw plant spreken en leer ervan. elk klein deeltje van de plant kan u leren wat ze ervaart als goed en slecht. ik heb men planten uren bestudeerd, ga er nu soms nog mee een boutje halfuurke bijzitten

                  grt
                  a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                  Comment


                    #24
                    Re: groei-bloei

                    slaap ook bijna bij die plantjes maar 3weken terug had ik geen flauw idee..heb me wat beholpen met een dvd'tje, raad in de winkel, schema's en het forum natuurlijk
                    zit dikwijls lang gefascineerd te kijken naar de progressie die de planten maken in zo'n korte duur maar met mijn kennis zien ze er voor mij gezond uit, zou niet weten wat of hoe te veranderen.. als je ergens een site weet met info over symptomen die een plant vertoont als hij te veel of te weinig van iets krijgt mag je die altijd op het forum plaatsen
                    grtzzz

                    Comment


                      #25
                      Re: groei-bloei

                      Oorspronkelijk geplaatst door mike79
                      zit dikwijls lang gefascineerd te kijken naar de progressie die de planten maken in zo'n korte duur maar met mijn kennis zien ze er voor mij gezond uit, zou niet weten wat of hoe te veranderen..
                      Een facinerende plant is het
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        Re: groei-bloei

                        lol, ik heb mijn kleine popje hier naast me staan en hoewel het niet supersnel gaat is het wel leuk om van steeltje naar blaadje naar blaadjes enz te gaan werp er elke tien minuten wel 100x een blik op

                        mss is het jaloezie? omdat wij er 26 jaar over doen om zo volgroeid te raken?

                        Comment


                          #27
                          Re: groei-bloei

                          zien ze er voor mij gezond uit, zou niet weten wat of hoe te veranderen.. als je ergens een site weet met info over symptomen die een plant vertoont als hij te veel of te weinig van iets krijgt mag je die altijd op het forum plaatsen
                          Als je goed kijkt naar je bladtipjes krullen die wat naar binnen richting beneden, dat wil zeggen dat je met PH shommelingen zit. als je naar onderstaande foto kijkt zie je de bladeren recht omhoog staan om zoveel mogelijk licht te ontvangen.



                          Dus mocht ik van jou zijn aangezien je op aarde zit, even een paar waterbeurten zonder voeding geven zodat je de PH waarde weer op peil komt.

                          Niet dat je daar nu zoveel problemen gaat door krijgen, maar je zal inboeten in de oogst.

                          Grtz

                          Comment

                          Bezig...
                          X