kweekhok bouwen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #1

    kweekhok bouwen

    Korting op 420shop
    hallo mede kwekers
    mijn darkroom begint te verslijten
    dus heb ik maar besloten om zelf een hok te gaan bouwen

    2014-12-18 17.48.32.jpg2014-12-18 17.48.15.jpg
    2014-12-18 18.19.16.jpg
    2014-12-18 17.49.15.jpg

    Greetz Wiedewiet
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: kweekhok bouwen

    ik zie daar 'n verwarmingsketel hangen.
    die verwarmt het huis neem ik aan!!
    mocht dat het geval zijn, dan zorg er ten alle tijden voor dat als de verwarmingsmonteur moet komen dat ze je hokje niet zien
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #3
      Re: kweekhok bouwen

      - waar zie jij een verwarmingsketel ???
      - hoe groot word je hok ?
      - wanneer ga je ongeveer van start (kwken)

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: kweekhok bouwen

        volgens mij eerder een soortje kastje dan een verwarmingsketel, zie namelijk geen leidingen of iets dergelijks lopen.
        wordt wel een ferm hok zo te zien, knap werk ook tot nu toe.

        benieuwd.

        thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • wiedewiet
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 329

          #5
          Re: kweekhok bouwen

          neen er is geen verwarmingsketel
          dat is een kastje waar mijn voeding in staat dat moet ik er nog afhalen en verhangen
          ik ga pas weer van start als het hok helemaal af is
          het is winter dus een goed moment voor te klussen
          het hok is ongeveer 3.50m lang 2m breed en 2m hoog
          de bedoeling is dat ik de linker helft gebruik voor de planten
          en de rechterkant voor het voedingsvat en de ventilator

          Greetz Wiedewiet

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: kweekhok bouwen

            bril is spoorloos dus zo goed zie ik dat niet meer allemaal.
            misschien is anti detectie folie ook wel 'n idee!
            zo te zien 'n zolder en ik weet niet hoe goed ze daar controleren met helicopters bv.
            het zou evengoed zonde zijn als je betrapt word.
            als er straks overal sneeuw op de daken ligt en jouw dak is mooi schoon worden ze ook al snel argwanend.
            doe het dus meteen in 1 x goed
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: kweekhok bouwen

              Yep, ik zou die balken goed inpakken met steenwoldeken, en de buitenmuur ook, inclusief dat raampje.
              Dat zijn allemaal grote koudebruggen.
              Is dat spul op dat raam aan de buitenkant zwart ? Een wit behangetje op een raam valt op.

              Goeie ruimte, en leuk project, daar is wel wat moois van te maken.
              Succes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • WeedFan
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2014
                • 848

                #8
                Re: kweekhok bouwen

                Word een mooie ruimte. Wat ben je van plan? 50 planten :p?

                Comment

                • orgasmatron
                  Chronic Stoner
                  • Jun 2010
                  • 177

                  #9
                  Re: kweekhok bouwen

                  Ben in de war, is dit nu een hok voor binnen of een serre voor buiten?

                  Comment

                  • WeedFan
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2014
                    • 848

                    #10
                    Re: kweekhok bouwen

                    Binnen :p. Staat op zolder.

                    Comment

                    • royalcheese1grow
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 672

                      #11
                      Re: kweekhok bouwen

                      Ziet er al netjes uit wiedewiet

                      succes!

                      Comment

                      • MWay
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 4999

                        #12
                        Re: kweekhok bouwen

                        Begin ziet er al veel belovend uit klus ze.

                        Comment

                        • De Witte
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2013
                          • 2133

                          #13
                          Re: kweekhok bouwen

                          Je hebt in ieder geval wel een isolatiepremie verdiend,
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment

                          • wiedewiet
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 329

                            #14
                            Re: kweekhok bouwen

                            20141221_165645.jpg

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #15
                              Re: kweekhok bouwen

                              Gaat er steeds beter uit zien.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...