kweekhok bouwen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #61
    Re: kweekhok bouwen

    * davin minigrower geïnstalleerd
    * groene led verlichting gehangen
    * buizen aangesloten
    * rook melder opgehangen

    foto met flits
    2015-01-25 18.22.06.jpg

    foto zonder flits
    2015-01-25 18.23.47.jpg

    next :
    - deur maken
    - 2x 600w gavita pro line hangen
    - mabo brandbluser ophangen

    Greetz Wiedewiet
    Last edited by wiedewiet; 25 January 2015, 18:14.

    Comment

    • WeedFan
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2014
      • 848

      #62
      Re: kweekhok bouwen

      Heel netjes hoor! Prachtig hok geworden. Hier ga je zeker wel veel plezier van beleven .

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #63
        Re: kweekhok bouwen



        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • wiedewiet
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 329

          #64
          Re: kweekhok bouwen

          chille song dude merci!

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #65
            Re: kweekhok bouwen

            - mooi mooi , zeeer mooi werk , als ge de dames verzorgd zoals je u hok gamaakt hebt komt alles goed

            Comment

            • hasjboom
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2014
              • 195

              #66
              Re: kweekhok bouwen

              mooi gedaan. hopen dat dit een voorbeeld voor anderen wordt want ik heb toch een paar hokken gezien.... bang om dr in de buurt ervan te niezen, zo fragiel.


              toppertje hoor wiedewiet.
              Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

              Comment

              • Wierie Wierie
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 848

                #67
                Re: kweekhok bouwen

                Super mooi man. Even een vraagje waar ik denk ik het antwoord al op weet maar wil toch ff checken.

                Die groene led? Is dat dat je bij je planten iets kan zien als het zeg maar "nacht" is?
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment

                • odyssee
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2011
                  • 416

                  #68
                  Re: kweekhok bouwen

                  Knap gedaan man je ben een handige Harry ik ben niet zo handig, heb maar 2 opmerkingen

                  1) knipt al die overtollige stroomdraad weg, opgerolde kabels kunnen warm komen en in brand vliegen
                  2) nu nog geduld hebben voor je eerste oogst
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                  Comment

                  • wiedewiet
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 329

                    #69
                    Re: kweekhok bouwen

                    idd de groene leds zijn voor in de nacht periode te kunnen zien

                    en die draden zal ik later zeker inkorten

                    vandaag heb ik de deur erin gezet pff wat een prutswerk was dat

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #70
                      Re: kweekhok bouwen

                      Leuk he een deur afstellen

                      Comment

                      • El Plantos
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 1609

                        #71
                        Re: kweekhok bouwen

                        Keurig hok, respect!
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment

                        • amazing
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 1699

                          #72
                          Re: kweekhok bouwen

                          - wanneer ga je van start ?

                          Comment

                          • wiedewiet
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 329

                            #73
                            Re: kweekhok bouwen

                            ik heb momenteel nog 5 blueberry's staan in mijn tent.
                            die ten die wil ik gebruiken als groei ruimte.
                            die 5 blueberry's moeten nog tot begin maart staan dus het zal voor erna pas zijn.

                            Greetz wiedewiet

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #74
                              Re: kweekhok bouwen

                              En dan ga je met zaden kweken, of met stekken
                              Zou echt zonde zijn als je door stekken een spint uitbraak krijgt in deze ruimte.
                              Dan kom je er bijna niet meer vanaf.

                              Mooie ruimte man, heerlijk.
                              Mis alleen nog een audiocentre, een flatscreen en een schommelstoel.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Loonie
                                Senior Stoner
                                420 MemberMember
                                • May 2013
                                • 33

                                #75
                                Re: kweekhok bouwen

                                Dat ziet er een knap groei ruimte uit.

                                Comment

                                Bezig...