kweekhok bouwen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #76
    Re: kweekhok bouwen

    ik werk altijd met zaden niet met stekken.
    nee dit word mijn bloeiruimte
    ik heb een darkroom tent als groeiruimte waar nu blueberry instaat.

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #77
      Re: kweekhok bouwen

      Zit je niet in met de veiligheid,ik kan me voorstellen dat dit bij jou thuis isze kunnen wss ip adressen opsporen hier,of werkt JD samen met hackers,om dit te voorkomen,allèz ja,prachtig kweekhok,die liefst nooit ontdekt wordt he s6 verder

      Comment

      • royalcheese1grow
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 672

        #78
        Re: kweekhok bouwen

        Hé wiedewiet ziet er echt mooi uit man!

        Aan dit hok hier kunnen veel kwekers op JD nog een voorbeeld aan nemen, inderdaad respect .
        Als ik ooit een handige harry nodig heb om een hokje te bouwen weet ik je wel te vinden .

        Nu nog wat opvullen met wat plantjes en dan valt het allemaal op zn pootjes.

        Grts cheese

        Comment

        • wiedewiet
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 329

          #79
          Re: kweekhok bouwen

          de deur zit erin.
          alleen nog een paar plankjes tegen de deur om het ligt dicht te maken.
          hok bouwen (30).jpg
          next : folie langs de buitenkant hangen.

          veiligheid : tegen brand heb ik de mabo brandblusser.

          ik denk dat iedereen die planten zet wel soms met de poepers zit.

          Greetz Wiedewiet

          Comment

          • wiedewiet
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 329

            #80
            Re: kweekhok bouwen

            *de lampen hangen
            *folie aan binnen en buitenkant volledig gedaan
            *test run gedaan en alles lijkt dik in orde!

            - alleen best nog een extra geluid dimmer plaatsen

            wat foto's
            2015-02-02 15.40.43.jpg2015-02-02 15.40.12.jpg2015-02-02 15.40.23.jpg

            Greetz Wiedewiet
            Last edited by wiedewiet; 2 February 2015, 19:59.

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #81
              Re: kweekhok bouwen

              Is ie weeeer......
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • AudioSystemRolla
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1709

                #82
                Re: kweekhok bouwen

                erg mooie ruimte hoor !
                vind het alleen apart dat je alles IN de ruimte hebt staan dus ook de voedingen ed
                heeft de temperatuur geen invloed op het kristaliseren van de voeding ?
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment

                • wiedewiet
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 329

                  #83
                  Re: kweekhok bouwen

                  goede vraag.
                  aptus raad aan hun producten tussen 10 & 25 graden te bewaren.
                  ik kan het kastje nog altijd aan de buiten kant van de ruimte hangen.

                  Comment

                  • Wierie Wierie
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 848

                    #84
                    Re: kweekhok bouwen

                    Ja , aan de ene kant is het wel handig dat je alle voeding aan de binnenkant hebt dan hoeft die deur niet onnodig open. Aan de andere kant neemt het ook veel ruimte in.... waar je dus eventueel meer planten neer had kunnen zetten.
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                    Comment

                    • wiedewiet
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 329

                      #85
                      Re: kweekhok bouwen

                      het voedingskastje heb ik verplaatst nu heb ik plek voor mijn watervat ben er wel nog niet aan uit welk water systeem ik ga gebruiken iemand tips ?
                      ik heb altijd blumats gebruikt maar dit is elke keer zo een ge foefel voor die af te stellen en als je dan met 1tje zit die niet werkt is dit prutsen.

                      Comment

                      • AudioSystemRolla
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1709

                        #86
                        Re: kweekhok bouwen

                        klein irrigatie systeempje kost je de kop ook niet
                        als de vloer vlak is kan je ook gewoon onderlangs watergeven
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment

                        • Wierie Wierie
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 848

                          #87
                          Re: kweekhok bouwen

                          Ik heb in mijn kweektent (240x120) gewoon 2 bakken van 118cmx118cm gemaakt van hout. Daarna gewoon zwart vijverfolie er in gemaakt en gooi die bak gewoon elke keer vol met water en voeding. Gaat prima!

                          Ik kan namelijk ook niet achterin mijn tent komen als de planten groeien dus dit is ideaal. Ze staan allemaal met de voeten er in dus drinken lekker allemaal vanuit de bak die ik vooraan de tent bij de deur vol gooi.
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment

                          • wiedewiet
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 329

                            #88
                            Re: kweekhok bouwen

                            kun je er eens een foto van posten ?
                            mss geen slecht idee

                            greetz Wiedewiet

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #89
                              Re: kweekhok bouwen

                              Gewoon een wandje bv een balk rondom maken van een 20cm hoog en hierin leg je de vijverfolie wel goeie dikke nemen,liefst dubbel.
                              En platen piepschuim op de bodem,deze onderling vasttappen en daar de folie op.
                              Strak leggen en vast op de rand van het wandje.
                              Je zou eventueel om er zeker van te zijn.

                              Alles boven op een iets dunnere vijverfolie kunnen zetten en deze op de zelfde wijze vastmaken als hierboven.
                              Mocht de 2de laag toch lekken ga je dat zien doordat er verzamelplaatsen onstaan door de druk van je potten en het tussen je potten bol staan.
                              Ben je ieder geval de lekkage voor.

                              Comment

                              • wiedewiet
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2013
                                • 329

                                #90
                                Re: kweekhok bouwen

                                soon :

                                4x Utopia Haze

                                4x Purple Haze (Positronics)


                                4x Super Lemon Haze


                                4x Shining Silver Haze

                                Comment

                                Bezig...