Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aantal lampen en planten in ruimte

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aantal lampen en planten in ruimte

    Korting op 420shop
    hallo iedereen

    nu ik ga uitbreiden naar een ruimte van 3 bij 4 vraag ik me af hoeveel lampen ik hier kan gaan hangen om temperatuur redelijk te kunnen gaan houden en hoeveel planten ik hier kan laten gaan groeien heb nu altijd 9 platen onder 1 lamp zat nu zelf te denken aan 3 lampen van 600 watt en dan 27 of 36 planten en wat hoeveel m2 afzuiger ben ik nodig heb er 1 van 350m2

    greetz

    #2

    Comment


      #3
      heb eingelijk alleen ruimte voor 1 strook omdat ik met de deur er naar toe zit zal ongeveer 3 meter breed kunnen bij 1.20 of in een L vorm dan heb ik eingelijk 1 vak van 3 bij 1.20 en nog een van 1.20 bij 1.20 er tegen aan vorige oogsten waren mijn planten 80 cm hoog

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          je kan je hele kamer gewoon vol gooien als je wil en gewoon 6 flywings met 600 watt bulp erin dat gaat als een tiet doen wij ook op 3 bij 4 kan je makkelijk 100 plante kwijt

          Comment


            #6
            en voor de warmte gewoon een ven die warme lucht blaast ik heb de kamer bij dag en n8 op 28 graden

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door m1k3 View Post
              je kan je hele kamer gewoon vol gooien als je wil en gewoon 6 flywings met 600 watt bulp erin dat gaat als een tiet doen wij ook
              Oorspronkelijk geplaatst door m1k3 View Post
              op 3 bij 4 kan je makkelijk 100 plante kwijt
              Last edited by zion; 8 March 2009, 21:48.

              Comment


                #8
                hangt ook af van de grootte van je potten ik heb onder 1 600 watt lamp 50 planten in 5 literpotjes

                Comment

                Bezig...
                X