Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cooltube aansluiten.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cooltube aansluiten.

    Korting op 420shop
    Hallo!
    Ik begrijp niet goed hoe ik mijn Cooltube kan aansluiten, bij een normale armatuur heb je zo'n wit plastic blokje zitten, daar hoef je dan gewoon de draadjes in te zetten en vast te schroeven, maar bij een Cooltube armatuur is dat anders, ik zie een geel en rood plasticen buisje zitten, maar daar kan ik de draden niet aan verbinden denk ik.

    Kan mij iemand een beetje wijzer maken aub?




    Dat gele en rode buisje is nergens aan de lamp verbonden met andere draadjes ofzo...
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    dan zullen die buisjes wss voor de aarding zijn...

    kan je het kapje van de chiket(of hoe schrijven ze da) er niet afvijzen en kan je daar onder de draden niet bevestigen?

    voor de rest kan ik je spijtig genoeg niet helpen,heb nog nooit een cooltube moeten gebruiken!

    grtzzz

    Comment


      #3
      mss de afzuiger nog wat harder laten draaien of draait hij al op volle toeren? of een zwenkventilatortje erin zetten of een pc fannetje helpt mss ook al 1 of 2 graden eraf te krijgen...

      grtzzz

      edit: kan je mss eens foto's plaatsen van hoe je de cooltube hebt aangesloten met de slangen,moest er iemand dan op het forum ook willen overstappen op cooltube's voor in de zomer dan kunnen ze toch al zien hoe deze worden aangesloten...
      Last edited by haze'o'lator; 1 March 2009, 13:08.

      Comment


        #4
        Mijn vorige post is belijkbaar verdwenen, strange...





        Ik heb de bruine draad rechts gestoken en de blauwe links, die zet je vast waar je de lamp normaal inschroeft, de volgorde doet er niet toe, je kan ze ook omgekeerd steken zolang je maar 2 draadjes hebt, de aarding (groene draad) heb ik vastgedraaid waar het rode en gele plasticje zat, die heb ik alletwee weggesmeten, want die zijn in pincipe overbodig.

        Als je die draadjes wil bevestigen moet je wel heel die lampenhouder eruit nemen, en nadien weer in elkaar zetten, wat enige handigheid vergt.

        Deze kan je gebruiken voor 400, 600 en 1000 watt op te instaleren.
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          aan de andere kant van je cooltube moet je ook nog wel een darm hangen die verbind naar je koolstoffilter of heb je dat zo al??

          grtzzz

          Comment


            #6
            Ja, normaal wel inderdaad, maar ik blaas mijn lucht weg langs een ventilatiegat in mijn dak, dus niemand kan dat ruiken op die hoogte, daarvoor gebruikte ik wel nog een koolstoffilter, maar die had ik al in geen 2 jaar meer vervangen, dus ik vermoed dat die niet meer functioneerde en ik rook toen al niets.

            Laten we hopen dat andere mensen ook niets ruiken!

            Ma ik ben er wel vrij zeker van.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment

            Bezig...
            X