Vragen over het maken van een nieuwe kast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoke3600
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2015
    • 42

    #46
    Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

    Ziet er netjes uit!!! Ik ga je project volgen!

    Comment

    • wiedewiet
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 329

      #47
      Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

      ziet er goed uit man.doe zo voort !

      ps : mooie kat zie maar dat ze niet aan je kattenkruid zit

      Comment

      • witpen
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 1354

        #48
        Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

        Smoke 3600 en wiedewiet,

        Thanks voor de reactie ik ben er ook erg blij mee en 1 van mijn katten kijkt altijd mee.
        Bij de vorige kweken bleven er wel haren aan de kattenkruid hangen en mocht elke keer de haren verwijderen.

        Al heb ik de afgelopen dagen niet veel gedaan wel zijn de de naden in de kast allemaal gekit.

        Ik ben nog steeds aan het nadenken hoe ik het beste de invoer kan maken.
        Waar ik aan zit te denken ik om 2 of 3 gaten te maken van 160mm en een slang is een S vormen.

        slang-3.jpg

        Comment

        • AudioSystemRolla
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1709

          #49
          Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

          Neem dan wel een slang zonder reflexie
          Persoonlijk zou ik een slang op 50 cm hoog in de hoek naar binnen brengen
          De kast rond gaan (of alleen achter )
          Einde dicht maken en sneeën erin maken voor lucht toevoer
          Aan de buitenzijde de slang naar beneden laten hangen
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #50
            Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

            Je kunt ook een mooi groot ventilatie rooster aan de achterkant maken. (of meerdere)
            Ik zie dat de kast tegen een plint staat, en dus minstens een cm van de muur.
            En dan een panty ertussen tegen beestjes dan zal dat best voldoen en zit je niet met die slangen.

            * optie 2 voor de reflector.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • witpen
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 1354

              #51
              Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

              Thanks AudioSystemRolla en QnQ

              Ik ben net even naar "tuinwinkel" geweest en heb 10m slang gehaald dit had ik nog nodig voor de filter naar softbox.
              Over de systemen ik kan ze allebei maken en inderdaad QnQ de kast staat van de muur 4cm.
              Als ik roosters gebruik ben ik nog steeds bang dat er licht doorheen komt en daarom dacht ik de buizen
              En de haken net gemaakt zodat ik de reflector kan ophangen optie 2

              En AudioSystemRolla,
              Ik vindt het slim idee met de slang en openingen maken dan wordt de lucht mooi verdeeld.

              Comment

              • AudioSystemRolla
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1709

                #52
                Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

                Idd optimale luchtverdeling
                Zeker met een actieve inblaas (maakt een fan bijna overbodig )
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment

                • witpen
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2014
                  • 1354

                  #53
                  Re: Vragen over het maken van een nieuwe kast

                  Het is weer een weekje geleden sinds de laatste bericht.
                  En we hebben weer wat aan de kast gedaan.
                  Zo is de binnenkant als de buitenkant helemaal gekit,
                  luchtgaten gemaakt en een ombouw voor de slangen weg te werken en kat proof

                  IMG_1335.jpgIMG_1336.jpgIMG_1337.jpgIMG_1338.jpg

                  Wat moet er nog gebeuren voor we gaan kweken is het bovenste gedeelte afmaken.
                  En het allerbelangrijkste is de naad tussen de 2 schuifdeuren licht dicht maken de rest is kast licht dicht.
                  Dit gaan we deze week doen als dat gebeurd is gaan we beginnen, waar ik nu wel erg veel zin heb.

                  Comment

                  Bezig...