.....
vrouwelijk zaad STS Silver Nitrate and Sodium Thiosulfate
Collapse
X
-
Re: vrouwelijk zaad STS Silver Nitrate and Sodium Thiosulfate
Waarom? Als je moet leven van een uitkering en bij je ouders 1 plant mag zetten dan lijkt mij dit niet de ideale situatie om je met zo'n zaken bezig te houden. Zeker niet als je voor het gerecht moet verschijnen binnenkort. Ik zou me effe low profile houden.
Kweekt er hier uberhaupt iemand vrouwelijk zaad? Gekende zaadbanken met een iets hoger budget als het uwe hebben moeilijkheden met vrouwelijk zaad te maken.Comment
-
psychedelic1988 heeft hiermee geexperimenteertWaarom? Als je moet leven van een uitkering en bij je ouders 1 plant mag zetten dan lijkt mij dit niet de ideale situatie om je met zo'n zaken bezig te houden. Zeker niet als je voor het gerecht moet verschijnen binnenkort. Ik zou me effe low profile houden.
Kweekt er hier uberhaupt iemand vrouwelijk zaad? Gekende zaadbanken met een iets hoger budget als het uwe hebben moeilijkheden met vrouwelijk zaad te maken.Comment
-
Ik gun je alle succes maar ik denk dat je het zaden kweken zwaar onderschat, heb je al eens zaad gemaakt ?
Hoeveel zaden wil je straks in het bos zaaien ?Comment
-
Sorry, maar hoe naief kan je zijn voor iemand van 31? Zeker van die leeftijd? Als je geen 90 cent wil betalen voor een zaadje scheelt er iets. Die zuren en dat gedestilleerd water kosten ook niks?Comment
-
En dat zaad was van goede kwaliteit ? Waarom doe je dat niet gewoon en ga je met regulier zaad aan de gang ?
Als jij straks 2000 zaadjes in een bos wil planten ben je of een vogelliefhebber of geen kadettenkweker
Comment
-
een killo zaad

Comment
-
En ik erger mij aan mensen die zogezegd werkonbekwaam zijn maar wel ambitie hebben om een kilo feminised zaad te gaan kweken. Je zou beter die energie steken in het zoeken naar werk ipv te profiteren van de maatschappij.Comment
-
vertrek maar weerComment

Comment