Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help stroom is uitgevallen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help stroom is uitgevallen

    Korting op 420shop
    wie weet dat ik ben donderdag weg gegaan en ikzie vandaag dat er stroom uit gevallen is dus de lampen waren niet meer aan gegaan heb ik nu een groot probleem

    wie kan mij het zeggen

    #2
    ik weet niet dat je donderdag bent weggegaan,ik weet wel dat als je planten heel het weekend zonder licht hebben gezeten dat ze nu zwaar aan het stressen zijn...

    iets aan veranderen kan je niet doen,hopelijk ondervinden ze er niet te veel last van!

    ik treur met je mee....

    grtzzz

    Comment


      #3
      In de Groei heb je een probleem want hun bloei hormoon is dan geactiveerd. Eens dat gebeurd verlaten ze de groei fase. De verder zetting van de groeifase kan nog maar dit gaat een enorme stress geven en 1 to 2 weken duren tot ze weer verder groeien.

      In de bloei is dat geen probleem je gaat 0,2 gram minder opbrengst hebben dat is . De reden hiervan is dat de plant zich richt naar het aantal uur donker dat hij krijgt. Vanaf het moment dat hij meer dan 11u donker krijgt slaagt de bloei aan of het nu 10 dagen donker is dat maakt niet uit dan. Het is wel zo dat een plant licht nodig heeft om dikker en beter te worden.

      In de laaste weken van de bloei is het nog onmogelijk de klok terug te draaien. Vandaar dat je uw planten ook verder buiten kan laten afbloeien als het niet te koud is. Hoeveel licht de plant krijgt speelt dan geen rol meer. Hij zet zijn cyclus naar het einde netjes door.

      Als ze inderdaad al groot genoeg waren om in bloei te zetten zou ik inderdaad aanraden ze gewoon verder te laten bloeien. Dat zou de beste oplossing zijn.
      Last edited by Saint; 3 March 2009, 11:02.

      Comment


        #4
        das gewoon effe stressen en ja minder opbrengst als ze in bloei staan natuurlijk g.
        khoop dat het beter gaat of je denkt want men denkt direct het slechtste maar denk ook wel dat de cannabis het sterkste onkruit is dat er groei, dus wel weer rap ga verder bloeien mits natuurlijk iets minder buts g

        grtz man

        Comment

        Bezig...
        X