Paar uur zonder stroom

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wassup
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2013
    • 9

    #16
    Re: Paar uur zonder stroom

    Test het een week ervoor wel even met een uur alles uit. Maar er moet toch wel een stroom oplossing zijn om toch minimaal te kunnen afzuigen.

    Comment

    • Popeye76
      Wicked Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 212

      #17
      Re: Paar uur zonder stroom

      Tent op de zolder.
      Tegen dat wanneer de mensen het op straat kunnen reuken is de geur al een X aantal maal verdund door de wind.
      Plus met zo'n weer blijven de mensen liever binnen dan buiten te zijn.
      Ik zal gewoon de hoogste en achterste raam en klein beetje openzetten, zodat uw huis vanbinnen niet zalige begint te reuken.
      Tegenwoordig kost zo'n automatische pst pst met parfum niets meer?
      gr

      Comment

      • nickthegrower
        Plantje
        Nieuw Lid
        • May 2013
        • 11

        #18
        Re: Paar uur zonder stroom

        Lekker kut is dat !!! Je kan neutralizer aanschaffen werkt net zo goed als een koolstoffilter zeggen ze hahahaha

        Comment

        • AudioSystemRolla
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1709

          #19
          Re: Paar uur zonder stroom

          Ik ben bezig een back-up Afzuiger te maken
          Auto accu omvormer relais en een kleine Afzuiger minimale onderdruk is voldoende met passend filter
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment

          • Sanders
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 165

            #20
            Re: Paar uur zonder stroom

            3 weken 12/12 of 3 weken echte bloei?

            Als 3 weken 12/12 is zou ik me er nog niet heel druk om maken, ik sluit zelf mn filter vaak pas de 4e week aan tot die tijd is de geur (bij mij althans) minimaal.

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #21
              Re: Paar uur zonder stroom

              Oorspronkelijk geplaatst door Sanders
              3 weken 12/12 of 3 weken echte bloei?

              Als 3 weken 12/12 is zou ik me er nog niet heel druk om maken, ik sluit zelf mn filter vaak pas de 4e week aan tot die tijd is de geur (bij mij althans) minimaal.
              - minimaal ? dat denk jij , je dames reuken al zeer snel terwijl je zelf niets ruikt.

              Comment

              • Wassup
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Oct 2013
                • 9

                #22
                Re: Paar uur zonder stroom

                Oorspronkelijk geplaatst door Sanders
                3 weken 12/12 of 3 weken echte bloei?

                Als 3 weken 12/12 is zou ik me er nog niet heel druk om maken, ik sluit zelf mn filter vaak pas de 4e week aan tot die tijd is de geur (bij mij althans) minimaal.
                Op het moment dat ik een paar uur zonder stroom kom te zitten...staan ze een kleine 3 weken op 12/12. Maar ik moet er bij vertellen dat het planten uit zaad zijn. De voorbloei moet nog beginnen... Ik vermoed dat ze tegen die tijd ook nog niet eens met het maken van bloemen bezig zijn maar nog steeds de hoogte in gaan. Al met al een periode waarin ze het minst ruiken.

                Ik kan de tent met plastic afsluiten denk ik...

                Comment

                • Sanders
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 165

                  #23
                  Re: Paar uur zonder stroom

                  is natuurlijk ook per soort verschillend ..ben zelf hier de 3e week ingegaan maar ruik wel wat op kmer waar de kast staat maar nog geen penetrante 'herkenbare' weed lucht nog.
                  Busje deo erbij zetten is misch ook een optie to be sure

                  Comment

                  • pothead1234
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Nov 2013
                    • 4

                    #24
                    Re: Paar uur zonder stroom

                    Als het om 75w gaat waarom dan niet gewoon een UPS backup batterij voor computers, voor leuk geld nog wel op marktplaats te krijgen..

                    Comment

                    Bezig...