luchtvochtigheid te laag?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stinnes
    Retired
    • Feb 2009
    • 40

    #1

    luchtvochtigheid te laag?

    Korting op 420shop
    Hellow de groene vingers

    Zit met een probleem, mijn luchtvochtigheid ligt altijd rond de 50 percent en dat is veel te laag!!!

    Iemand wat ideetjes om deze naar omhoog te stuwen?

    Grtz...
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    Probeer et eerst eens met een handdoek in een emmer water,tijdens de bloei is 50% wel oke.

    Comment

    • Stinnes
      Retired
      • Feb 2009
      • 40

      #3
      Ja de handdoek heb ik al erin hangen.
      Maar die emmer water vind ik wel een strak plan!!!!

      Thanks mate
      ps hoeveel is de beste percent voor de eerste weken?

      Grtz...

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        voor een stek tussen de 70 en de 90%

        maar voor een zaailing is rond de 50% in orde want een zaadje heeft al een penwortel en stekken moeten als ze nog niet goed gewortelt zijn een hoge luchtvochtigheid hebben omdat ze nog geen wortels hebben om water op te nemen...
        en dit dus opnemen via de huidmondjes in de bladeren!

        grtzzz

        Comment

        • mistie
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2009
          • 38

          #5
          1e dag 90%
          1e week 75%
          bloei 60%
          laatste week 50%

          Comment

          Bezig...