Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hel help help!!!!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hel help help!!!!!!!

    Korting op 420shop
    ik heb een soort schimmel ofzo? op de bladeren de planten zijn goed groot geworden alleen de toppen niet ze staan al 10 weken. het begon na de eerste week al onder in de plant.heb van alles gedaan vooral veel schoon gemaakt. please help me dit verbannen.
    Attached Files

    #2
    WOW

    Eerst even van harte welkom op het forum! Je bent druk bezig met een kweek zie ik en je hebt nogal last van meeldauw! Da's niet goed!!

    Er is wel een middeltje tegen, kan zo even niet op de naam komen maar kan je wel vinden als je de "search" functie gebruikt. Ik weet wel dat als je niets doet je de hele boel verpest en je kan het ook niet helemaal weg krijgen, enkel een beetje onder controle maar het is bij jou wel heel erg....

    Greetzz

    edit: dit is trouwens de member introductie sectie
    Last edited by ijscoman1; 9 March 2009, 13:10.

    Comment


      #3
      ok thanx man ik ga er de volgende keer iets aan doen nu is het te laat zonde man bedankt voor de snelle reactie

      Comment


        #4
        volgens mij krijg je dat niet meer weg,je zit echt al in een ver stadium...

        meeldauw houdt de groei tegen van je toppen dus die zullen niet worden wat het moet zijn,je kan bayer schimmels kopen voor de meeldauw tegen te gaan!

        het kost 8.75euro bij growshopalien.com
        Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:47.

        Comment


          #5
          Melk,1:50 dit wil zeggen 20ml op 1 liter water.(sproeien)
          Last edited by Biggrower; 15 March 2009, 13:42.

          Comment


            #6
            ja klopt, hier heb je een link: meeldauw
            Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:47.

            Comment


              #7
              welkom op JD Tilburgher

              Comment

              Bezig...
              X