Luchtvochtigheid Te hoog???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lacoste_18
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2008
    • 34

    #1

    Luchtvochtigheid Te hoog???

    Korting op 420shop
    yo ,iedereen ,heb dus een vraagje, kzit nu in de 4e week bloei en mijn lv is op dit moment 67%,wat dus te hoog is voor in deze periode. Hoe kan Ik mijn lv laten zakken?


    mvg lacoste_18

    Light Up Your Life!
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Afzuiging harder zetten.

    Comment

    • Saint
      Retired
      • Feb 2009
      • 106

      #3
      Als het een zeer grote ruimte is ontvochtiger. Een dimmer op je afzuiger is geen luxe perfekt voor warmte - vocht regeling.

      Comment

      • lacoste_18
        Senior Stoner
        Member
        • Dec 2008
        • 34

        #4
        En als je nu geen afzuiging hebt? hoe moet je dan je lv zakken?

        Comment

        • Saint
          Retired
          • Feb 2009
          • 106

          #5
          de deur openzetten . Die afzuiger heb je nodig é man komaan!

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #6
            je kan er een zwenkventilator inzetten ook dan zal de lv ook wel lichtjes naar beneden gaan...

            grtzzz

            Comment

            • mistie
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 38

              #7
              van die vochtvreters inzetten

              Comment

              Bezig...