Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te vroeg met spoelen, wat te doen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te vroeg met spoelen, wat te doen?

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Weer zo'n lekkere beginners fout.
    Gisteren waren ze 110 dagen oud (high tension en skunk)
    50 dagen voorgroei onder 24/0 en 60 dagen onder 12/12 vanaf 26 jan
    Nu ben ik al 11 dagen aan het spoelen en kom er nu pas achter dat het nog lang geen tijd was om te spoelen. Zou eigenlijk nu pas moeten beginnen met spoelen. Trichones zijn nog helder.

    Stom stom, kweet het maar wat kan ik nu het beste doen, nu nog dosis voeding lijkt me niet verstandig. Vorige heb ik met 58 dagen omgehaald en was net iets te vroeg.
    image.jpgimage.jpgimage.jpg

    Verklaard wel een eerder probleem:https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-goed-of-niet
    Ik heb dus echt veel te weinig voeding gegeven. Wel 25 liter pot met growmix maar duidelijk te weinig..
    Last edited by Greyvol; 28 March 2015, 11:11.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    #2
    Re: Te vroeg met spoelen, wat te doen?

    gewoon zo lang mogelijk proberen laten staan en zeker in oog houden dat er geen rot komt.
    dat is wat ik denk maar ik heb nog niet zoveel ervaring.

    Mss even wachten tot er nog iemand op reageert.

    grtz diesltj

    Comment


      #3
      Re: Te vroeg met spoelen, wat te doen?

      ? Ik zie ferm toppen, jij zegt duidelijk te weinig voeding. Hm. Uw opties zijn nu beperkt he. Voort enkel water geven of voort enkel water geven. Tenzij je graag een metaforisch mes in uw nek wilt, dan zou ik gaan bijvoeden tot helemaal opt eind.

      Comment


        #4
        Re: Te vroeg met spoelen, wat te doen?

        Je kan ze af en toe eens een scheut voeding geven om ze wat langer overeind te laten blijven, perfect mogelijk. Vanaf de laatste scheut dat je geeft, dan 2 weken spoelen herbeginnen.

        Zelf zou ik nu voeding meegeven maar dan aan halve dosis of een lichte ec. Die grote fans raak je binnenkort kwijt(geeft niet), maar de rest zal wat langer overeind blijven. De meeste bladeren zien nog groen, weliswaar lichter groen maar er zit nog bladgroen op dus nog niet aan het verwelken.

        Comment


          #5
          Re: Te vroeg met spoelen, wat te doen?

          Thanx
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment

          Bezig...
          X