Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners vragen over kweken.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginners vragen over kweken.

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben 19, wil al een tijdje mijn eigen kweekje en het liefst binnen. maar er zijn wat problemen.
    ik woon nu momenteel bij mijn moeder en (volgens mijn broer) wil ze niets weten van wiet kweken in haar huis. ok begrijp ik wel, ik wacht wel tot volgend jaar op kot.
    maar mijn broer zegt dat het dom van mij is om te willen binnenkweken, omdat het veel te duur is. "en je wiet gaat toch op de klote trekken". althans de eerste jaren toch.
    volgens hem kweek je niet op kennis (uit boeken of forums) maar uit ervaring (trial & error).
    hij kweekt zelf niet maar veel van zijn vrienden wel, en volgens hem praaten ze in het begin allemaal "mijn wiet gaat echt goed en super zijn" maar als het dan blijkt dat ze 15 gr gore zelfkweek per plant oogsten geven ze het al rap op.

    De enigste manier volgens mijn broer om te leren (en dus beginnen met kweken) is ergens een rustig plekje opzoeken (waar ik woon heb je er genoeg) en daar een paar stekken zetten.

    maar dat vind ik nu juist kut, dan kan ik toch niets doen om lekkere wiet te kweken. ik zet mijn planten daar en kijk om de maand is. dus leg ik de kwaliteit (die zoiezo gaat sucken volgens mij) in de handen van de natuur.
    ook bestaat het risco dat flikken, junks of wandelaars mijn planten vinden en stelen of vernietigen.

    ik vraag mij af wat ik nu moet doen.
    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
    Belgium and The Netherlands stood as one...

    Mother Europe born from your womb
    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

    #2
    Doen wat volgens jou het beste is

    grtz

    Comment


      #3
      verplaatst naar binnenkweek vragen...

      grtzzz

      Comment


        #4
        als je geen ervaring hebt met kweken gaat je oopbrengst naar beneden , niet ja kwaliteit ik heb het int verleden al vaak goed verkloot maar de wiet op zich was altijd wel goed
        hou het basic int begin , kweken is in principe niet zo moeilijk hetword pas moeilijk als je gaat streven naar die 1gr per watt (wat volgens mij de norm is voor goed kweken )
        ja hebt wel gelijk op het gebied van geld , je 1 e kweek is de duurste , je aankoop van alles (lampen , afzuiging ect) al heb je dit geld eruit na 2 maand

        Comment

        Bezig...
        X