Plantjes in de zon?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Paddos
    Stoner
    Member
    • Mar 2015
    • 20

    #1

    Plantjes in de zon?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Ik ben net begonnen met mijn eerste kweek (en kweekverslag), het gaat om een binnenkweek.
    Nu vroeg ik mij af aangezien de zon heerlijk schijnt, of het verstandig is om op zonnige dagen als vandaag de plantjes buiten in de volle zon te zetten. Hiervoor moet ik de plantjes 2 trappen naar beneden tillen. Dit is geen probleem, als het goed is voor de plantjes natuurlijk. Plan is om de plantjes meteen weer in de kast te zetten wanneer de zon weg is. Ook zal ik hiermee besparen op de stroomkosten.
    Wat denken jullie?

    Gr. Paddos
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Plantjes in de zon?

    Nee dat geeft de plantjes Teveel stress
    God was never on your side..

    Comment

    • Paddos
      Stoner
      Member
      • Mar 2015
      • 20

      #3
      Re: Plantjes in de zon?

      Bedankt voor je snelle reactie, duidelijk!

      Comment

      • Sanders
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 165

        #4
        Re: Plantjes in de zon?

        En wat vooral is , is dat je veel kans hebt om ongedierte mee naar binnen te nemen, en gezien er binnen geen natuurlijke vijanden leven ...dikke kans op een grote slachtpartij.

        Comment

        • Paddos
          Stoner
          Member
          • Mar 2015
          • 20

          #5
          Re: Plantjes in de zon?

          Niet eens aan gedacht, thanks voor de tip!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Plantjes in de zon?

            Da's logisch. Je hebt meer verstand van paddo's.
            Die zet je ook af en toe in het zonnetje, met de doos open ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Paddos
              Stoner
              Member
              • Mar 2015
              • 20

              #7
              Re: Plantjes in de zon?

              Doe niet aan Paddo's
              Hou het liever bij wiet en whisky

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Plantjes in de zon?

                Niet ?
                Ghahaha...aight, mag ik je dan wijzen op dit topic ?

                Yea, met wiet kun je het best kiezen, of je zet ze buiten, of ze blijven binnen.
                Ga je ze te lang binnen houden, en soms eens naar buiten, is de kans op een uitbraak van beestjes vrij groot.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Paddos
                  Stoner
                  Member
                  • Mar 2015
                  • 20

                  #9
                  Re: Plantjes in de zon?

                  Haha, nice topic!
                  QnQ trouwens ver voor mijn tijd, zal het binnekort ff checken op youtube.

                  Plantjes blijven lekker binnen staan

                  Comment

                  • gelebadeend
                    Senior Stoner
                    • Aug 2013
                    • 27

                    #10
                    Re: Plantjes in de zon?

                    Oeps.....

                    Comment

                    Bezig...